Hop til indhold
Stavox

[Solved] Evocity mapændringer


empty

Recommended Posts

16 minutter siden, Guzern skrev:

Den nye bygning der ved Nexus, er det den samme bygning der var inde på EU serverens evocity map? Hvis ja, kan man bruge den indvendigt?

Tror vidst det var en bank eller sådan noget på EU, ikke sikker dog.

Ja, det var evocity2 der blev anvendt til EU-serveren.

Link til kommentar
  • Svar 81
  • Oprettet
  • Seneste svar
15 minutter siden, Kagen skrev:

Kunne man evt gøre nogle af de steder på mapper lidt lysere? Som butik 2 

 

Kunne man også lave butik 3 om, så det bliver lidt federe at bygge gunshop Banke osv. Inde i? Altså lave indgangen ud mod fortovet 

Allerede gjort! :)

Link til kommentar
Lige nu, Bims skrev:

Nu har jeg ikke lige læst HELE postet igennem, men normalt når man kører rundt inde på evocity og rockford, føler jeg, at ens hastighed er limited? Er det medvilje? Hvis ikke, kan det så fikses?

Vi tror det har noget at gøre med at mange af vejene er lavet af hvad der kaldes displacements (altså på evocity). Vi har ændret en stor del af vejene, så man burde kunne køre hurtigere på denne nye version.

Link til kommentar

Fuck det er fedt med at Evo får en makeover!! Det fedeste er nok de skide skilte.. Tror jeg er død et halvt dusin gange ved at brage ind i dem... Hvornår skal vi regne med at det kommer ud? (evt. en dato)
Den nye bankboks i "Danske Bank" Hvor er indgangen er det en trappe eller? Jeg glæder mig allerede!

 

- Mathilde Kakaomælk

Link til kommentar
Lige nu, elfalko skrev:

Kommer der stadig de der knapper ved pd så man ikke skal lock picke hvis politi ikke har glemt at låse døren eller kan du bare åbne den så

Der kommer kort efter udgivelse en større ændring til hvordan man er i fængsel. Det vil derfor ikke være relevant. Indtil da, vil det være almindelige døre, og ikke dem med knapper.

1 minut siden, Bananen skrev:

NEEEEEEEJ.....

IKKE ændre mappet det er perfekt som det er.

PLEASE!!! 

i ændre alle de fede steder!

Kan du give et par eksempler?

Alle de områder der er blevet ændret, er blevet ændret af en årsag.

Link til kommentar
10 minutter siden, Dynn skrev:

Der kommer kort efter udgivelse en større ændring til hvordan man er i fængsel. Det vil derfor ikke være relevant. Indtil da, vil det være almindelige døre, og ikke dem med knapper.

Kan du give et par eksempler?

Alle de områder der er blevet ændret, er blevet ændret af en årsag.

1. bilforhandleren er ødelagt i mine øjne .

2. Politistationen er ikke lige det kønneste + i laver det samme pd dims som der er på rockford ps HADER det på rockford.

3. Hospitalet er sorry to say men skide grimt i laver alt grå og i har ændret det så meget så nu ligner det overhoved ikke et hospital længere.

4. Villa huset er blevet fjernet og ændret til et græs område med hvide pletter på.

 

Jeg synes det bag spawn er en god ide....

MEN JEG HÅBER DET SKILT VED SØEN LIGE VED HOSPITALET BLIVER FJERNET DET ER SATME DET ENESTE JEG HADER PÅ HELE SERVEREN 😄

håber du kunne bruge det ellers så skriv privat så får du min discord også kan vi snakke om det.

😄

 

 

Link til kommentar
1 minut siden, Bananen skrev:

1. bilforhandleren er ødelagt i mine øjne .

2. Politistationen er ikke lige det kønneste + i laver det samme pd dims som der er på rockford ps HADER det på rockford.

 3. Hospitalet er sorry to say men skide grimt i laver alt grå og i har ændret det så meget så nu ligner det overhoved ikke et hospital længere.

 4. Villa huset er blevet fjernet og ændret til et græs område med hvide pletter på.

  

Jeg synes det bag spawn er en god ide....

MEN JEG HÅBER DET SKILT VED SØEN LIGE VED HOSPITALET BLIVER FJERNET DET ER SATME DET ENESTE JEG HADER PÅ HELE SERVEREN 😄

 håber du kunne bruge det ellers så skriv privat så får du min discord også kan vi snakke om det.

😄

 

 

 

  1. Fordi at indgangen er bredere? wat.
  2. Den er blevet ændret lidt siden billederne, og ser efter min mening noget bedre ud.
  3. Hospitalet er ændret meget siden billederne.
  4. Skiltet ved søen/hospitalet kan man køre igennem nu, så det burde ikke være et problem.
Link til kommentar
1 minut siden, Emoyly skrev:

 

  1. Fordi at indgangen er bredere? wat.
  2. Den er blevet ændret lidt siden billederne, og ser efter min mening noget bedre ud.
  3. Hospitalet er ændret meget siden billederne.
  4. Skiltet ved søen/hospitalet kan man køre igennem nu, så det burde ikke være et problem.

1. Nej fordi den er lavet grøn + ser også lidt dumt ud at den er så stor.

2. Jamen i burde bare beholde pd af 2 grunde: nummer 1, PDBaser Skal bygges og det ville nok fylde hele pd hele tiden, så 70 skal bygge 70 forskellige pdbaser og det kommer til at irreter folk at man hverken kan komme frem eller tilbage uden at skulle have 20 props i ansigtet. nummer 2, Man kan jo bruge elevator men nu ændrer i det hele til man skal bruge en time til at kommer til pd nu kan man jo bruge 3 sekunder. 

3. Godt jeg glæder mig til at se hospitalet

4. TAK, JESUS MANGE TAK.

hvad med villaen ????????

Link til kommentar
18 minutter siden, Bananen skrev:

1. Nej fordi den er lavet grøn + ser også lidt dumt ud at den er så stor.

2. Jamen i burde bare beholde pd af 2 grunde: nummer 1, PDBaser Skal bygges og det ville nok fylde hele pd hele tiden, så 70 skal bygge 70 forskellige pdbaser og det kommer til at irreter folk at man hverken kan komme frem eller tilbage uden at skulle have 20 props i ansigtet. nummer 2, Man kan jo bruge elevator men nu ændrer i det hele til man skal bruge en time til at kommer til pd nu kan man jo bruge 3 sekunder. 

3. Godt jeg glæder mig til at se hospitalet

4. TAK, JESUS MANGE TAK.

hvad med villaen ????????

1. Den er blevet lavet bredere fordi folk tit bliver kørt ned i indgangen. Det forsøger vi at løse her. Jeg er ikke sikker på hvad du mener med farven? Den er ikke ændret.

2. Der er flere årsager til, at PD er rykket. Det med at teleporte folk er generelt bare en dårlig måde at gøre det på. Vi kommer samtidig til at gøre det sværere at bryde NLR, fordi politiet ikke spawner lige der hvor folk tit står med våben ifm. pd raids. Det er tit et problem at få biler frem og tilbage i PD, og når du nu snakker om længde, var det fængsel så fjernt fra resten, at politiet sjældent besøgte det. Det nye design er bygget op efter et par tiltag der kommer til, hvordan arrests fungerer, hvorfor det giver rigtig god mening at have designet på den måde.

Jeg forstår ikke helt din frustration over, at folk skal til at bygge baser igen? Halvdelen af det at spille gmod er jo at bygge?

 

Mht. villaen, kan jeg godt se, at det ikke ser særlig spændende ud. Pletterne er efterladt der fra det gamle hus, mest fordi det sikkert ville se lige så kedeligt ud, hvis det bare var grønt. Grunden til, at vi har fjernet lige det hus er, at vores erfaring har været, at folk typisk bare bygger en stor firkant og ikke anvender huset. Det her åbner op for lidt flere slags baser. Vi er åbne over for forslag til et alternativ på grunden.

Link til kommentar
2 minutter siden, Dynn skrev:

1. Den er blevet lavet bredere fordi folk tit bliver kørt ned i indgangen. Det forsøger vi at løse her. Jeg er ikke sikker på hvad du mener med farven? Den er ikke ændret.

2. Der er flere årsager til, at PD er rykket. Det med at teleporte folk er generelt bare en dårlig måde at gøre det på. Vi kommer samtidig til at gøre det sværere at bryde NLR, fordi politiet ikke spawner lige der hvor folk tit står med våben ifm. pd raids. Det er tit et problem at få biler frem og tilbage i PD, og når du nu snakker om længde, var det fængsel så fjernt fra resten, at politiet sjældent besøgte det. Det nye design er bygget op efter et par tiltag der kommer til, hvordan arrests fungerer, hvorfor det giver rigtig god mening at have designet på den måde.

Jeg forstår ikke helt din frustration over, at folk skal til at bygge baser igen? Halvdelen af det at spille gmod er jo at bygge?

 

Mht. villaen, kan jeg godt se, at det ikke ser særlig spændende ud. Pletterne er efterladt der fra det gamle hus, mest fordi det sikkert ville se lige så kedeligt ud, hvis det bare var grønt. Grunden til, at vi har fjernet lige det hus er, at vores erfaring har været, at folk typisk bare bygger en stor firkant og ikke anvender huset. Det her åbner op for lidt flere slags baser. Vi er åbne over for forslag til et alternativ på grunden.

1. farven mener jeg at i bare spytter mere grøn på altså igen for meget af det gode.

2. Jeg ved godt halvdelen af gmod er at bygge men det bliver irreterne at man skal bygge et helt nyt pdbase fordi så skal 20 mennesker bygge hver deres og det bliver bare skide irreterne at skulle sidde og få 50 props i hovedet når folk skal fylde så meget i PD. Altså forstå mig ret, alle ville jo have en pdbase og så bygger alle folk en eller køber og det bliver bare irreterne at skulle gå som betjent og prøve at lave RP imens 70 props flyver gennem pd. Jeg har også selv hørt et par problemer med de elevator med biler og mennesker der sidder stuck i dem.

 

Dejligt du selv kan se det med Villaen men kan ikke forstå hvorfor i så ikke laver det til en lækker villa med pool hvor man fx kan genfylde en vandkande til weed eller landmandsting. 

Og det skal bare siges at det er min mening jeg synes det skide sejt at i bruger flere timer på de mindste detaljer og så kommer lille mig her og siger det hele er grimt, det er ikke sådan i skal opfatte det her.

i skal opfatte det her som en slags kritik, feedback, hvor folk tænker det kan jeg godt gøre bedre.  

Link til kommentar

 

Jeg glæder mig selv meget til Evocity ændringerne, jeg har dog et forslag:

 

 

1. Vær sød og lyse de mørke steder op i Evocity, altså fx butik#2 og alle andre bygninger hvor der bare er intet lys inde i. Jeg vil ikke have en lampe derinde som kommer til at fucke dupes op, men det er vel muligt og lyse de mørke steder op.

2. Jeg kan se i har fjernet rigtig mange møbler for at der kan være mere plads til props, men møbler gør det bare meget mere hyggeligt. Altså hvor er rpen i du går ind i circle k som normalt vil have vare/møbler men så er der bare intet, det samme gælder hospitalet.

 

Kærlig Hilsen Sandfeld

 

 

Link til kommentar
3 minutter siden, Sandfeld skrev:

 

Jeg glæder mig selv meget til Evocity ændringerne, jeg har dog et forslag:

 

 

1. Vær sød og lyse de mørke steder op i Evocity, altså fx butik#2 og alle andre bygninger hvor der bare er intet lys inde i. Jeg vil ikke have en lampe derinde som kommer til at fucke dupes op, men det er vel muligt og lyse de mørke steder op.

2. Jeg kan se i har fjernet rigtig mange møbler for at der kan være mere plads til props, men møbler gør det bare meget mere hyggeligt. Altså hvor er rpen i du går ind i circle k som normalt vil have vare/møbler men så er der bare intet, det samme gælder hospitalet.

 

Kærlig Hilsen Sandfeld

 

 

Vi har skruet op for lyset i de lidt mørkere bygninger:

zUsObT7.png

 

Det er rigtigt, at vi har fjernet props i flere bygninger. Det er gjort, fordi det typisk er irriterende at bygge i bygninger der har for meget placeret på forhånd. Jeg kan sagtens forstå, at det kan komme til at se kedeligt ud. Vi har forsøgt ikke at gøre det for mange steder, men det er nu gjort, fordi vi har bemærket en tendens til, at spillere selv dekorerer sine butikker.

 

Hospitalet er ændret fuldstændig fra de originale billeder.

Link til kommentar
14 minutter siden, Sandfeld skrev:

Altså hvor er rpen i du går ind i circle k som normalt vil have vare/møbler men så er der bare intet, det samme gælder hospitalet.

Det blev jo alligevel aldrig brugt som "Rp" det eneste cirkel K blev brugt til var at sætte baser og op skyde alle der gik forbi ude foran, samme med hospitalet, jeg har oplevet en gang hvor der faktisk var en læge der forsøgte at køre folk til Hospitalet for at heale ham.

1 minut siden, Dynn skrev:

Hospitalet er ændret fuldstændig fra de originale billeder.

Kunne man evt. Få et par billeder? 😮

Link til kommentar
11 timer siden, Bananen skrev:

1. farven mener jeg at i bare spytter mere grøn på altså igen for meget af det gode.

Billedet er taget direkte fra hammer, og farverne ser derfor anderledes ud. De er, som tidligere sagt, ikke ændret.

 

11 timer siden, Bananen skrev:

Dejligt du selv kan se det med Villaen men kan ikke forstå hvorfor i så ikke laver det til en lækker villa med pool hvor man fx kan genfylde en vandkande til weed eller landmandsting. 

Der er blevet tilføjet et flot og stort villahus i stedet for. Tak for din feedback

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.