Hop til indhold
Stavox

[Solved] Evocity mapændringer


empty

Recommended Posts

Hej!

Vi har lavet ændringer til evocity-mappet, som jeg primært har stået for. Indtil videre har jeg lavet ændringerne der er beskrevet nedenunder, og er ved at nå I mål for hvad vi satte os for der skulle ændres i denne omgang. Inden jeg afslutter arbejdet helt, vil jeg meget gerne have feedback på det, så ting vi enten har overset eller lavet til noget I bestemt ikke kan lide, vil blive justeret/tilføjet.

 

Følgende bemærkelsesværdige ændringer er lavet:

 

Politistationen er fjernet fra kælderen og rykket til en bygning med tilhørende parkering ved siden af spawn. Dette giver bedre adgang for biler, konfiskerede biler samt hurtigere adgang til fængslet. Cellerne er større end tidligere, så admincases ikke bliver så indemast. Denne del mangler stadig nogle justeringer, men er åben for feedback:

EdHOUci.png

vcyWtvu.png

 

JVU7NVG.png

psgApiJ.png

 

I takt med, at politikælderen er fjernet, er elevatorerne i Nexus blevet ændret, så der i stedet for den teleport der var i den ene, nu er tre separate elevatorer – der dog stadig teleporter dig, men har hver sin engang:

KQiDbw5.png

 

CircleK i byen har fået lavet lidt ændringer så den er mere attraktiv at bygge i. Reoler er fjernet, og bygningen er blevet større indeni:

UDQImJN.png

 

Oppe ved vejen der går forbi brændstationen, er der blevet lavet en passage, som fører over til område ved gamle cardealer:

 

kqDoq8N.png

Trjul0C.png

 

Burger King er blevet lavet om til en bygning med garagedøre, så den kan tilegnes mekanikeren, der derved har nemmere adgang til at opbevare biler i et mere befærdet område:

T3DBSTG.png

 

Området ved jobbil-spawneren er blevet lavet mere plan, så bilerne kan vises bedre:

AsjfP5x.png

 

Indgangen til bilforhandleren er lavet bredere, så det er nemmere at komme ud og chancen for at blive kørt ned er mindre:

KjZuGK9.png

 

Tunellen ud af byen er blevet gjort større, så der er plads til et dedikeret fortorv:

jePFmd0.png

 

Der er fjernet et par træer og sten forskellige steder, så det er mere attraktivt at bygge baser rundt omkring. Bl.a. lige udenfor byen, ved søen og et par andre steder. Der er også tilføjet flere træer mellem suburbs og græsområdet på bakken der typisk bruges til at slå genvej. Det er nu ret besværligt.

I villaområdet, er det hvide hus fjernet, som sjældent blev brugt. Her er lavet et nyt græsareal der giver mulighed for propbaser – der er ydermere lavet en ny indgang til villaområdet, som kan tilgås fra græsarealet, hvis man kører over græsset:

 

wAd1pk0.png

3QdF3ND.png

 

Kirkeområdet har fået ændret kanterne, så det ikke længere er usynlige vægge, men i stedet stenvægge. Indgangsområdet har fået fjernet træer, så det er mere tilgængeligt (græsset der stikker op igennem vejen vil ikke være synligt i spillet):

pX5YMn1.png

 

Det forladte hus er blevet lavet om, så det er mere attraktivt at bruge indendøre, træer og hegn er fjernet:

m26YHor.png

 

Hospitalet er lavet om til et stort tomt hus, så det faktisk bruges indendøre, i stedet for at man altid baser på taget:

s3cOuuG.png

EKO881p.png

 

Der er lavet andre småændringer som er for små at nævne. Vi håber I kan lide det!

Det ser lidt kedeligt ud nu måske, der kommer nogle kosmetiske forbedringer, og lys er ikke vist i billederne, som kommer til at være i den endelige version.

 

Link til kommentar
  • Svar 81
  • Oprettet
  • Seneste svar

Lille update til min tidligere kommentar.

Nogle ændringer til hospitalet indenfor eller er det det samme? Eventuelt smid et skilt op hvor der står "Evocity Hospital" så det virker mere realistisk. 

Lille spørgsmål. Hvad sker der med det? Bliver det lukket af eller kan det blive lavet om til en parkeringskælder hvor man eventuelt kan betale 500 kroner for at parkere der også mens ens bil er der så hvis den skal carjackes så er det ligesom masterne hvor der er overvågning som politiet kan få en alarm om hvis den bom der er der bliver lockpicked.

Der kan eventuelt der hvor politiskabet var før være en ny lokation for weedmanden så han står i et mørkt hjørne i en parkeringskælder i stedet for i daglys.

Link til kommentar
3 timer siden, Kaistar skrev:

Lille update til min tidligere kommentar.

Nogle ændringer til hospitalet indenfor eller er det det samme? Eventuelt smid et skilt op hvor der står "Evocity Hospital" så det virker mere realistisk. 

Lille spørgsmål. Hvad sker der med det? Bliver det lukket af eller kan det blive lavet om til en parkeringskælder hvor man eventuelt kan betale 500 kroner for at parkere der også mens ens bil er der så hvis den skal carjackes så er det ligesom masterne hvor der er overvågning som politiet kan få en alarm om hvis den bom der er der bliver lockpicked.

Der kan eventuelt der hvor politiskabet var før være en ny lokation for weedmanden så han står i et mørkt hjørne i en parkeringskælder i stedet for i daglys.

Hvad sker der med hvad? Hospitalet?

Hvor skulle det være en parkeringskælder?

 

3 timer siden, Gustenberg skrev:

Fuck det vildt empty, har du nu også husket at fjerne de der lorte små skilte som intet gør godt og bare er fucking irriterende.

Flot arbejde ❤️ 

Alle er fjernet, så vi kan anvende samme skilte som rockford bruger.

 

5 timer siden, MRGreen skrev:

Måske kunne man også gøre brug af denne bygning

60f245d640f4d3507592f27942467d66.thumb.jpg.64f47d455afe480f35396b25508449e4.jpg

 

 Det kunne også være fedt, hvis nogen af de ligegyldige trærer bliver fjernet. Fx ved Cirkel K ude for byen, foran byen og ved hospitalet . 

Vi håber lidt at kunne hive noget ud af et andet evocity-map til den bygning, om ikke andet bare inspiration. Det er dog ikke sikkert det bliver en realitet i denne omgang. Der er fjernet træer en del steder, bl.a. lige udenfor byen. Det er ikke fjernet ved tanken udenfor byen, da det ser meget bart ud, hvis der forsvinder alt for meget. Alternativt kunne der placeres en ny bygning overfor tanken, så området bruges lidt mere? Der er som nævnt i starten af tråden også fjernet træer og sten andre steder.

6 timer siden, Monada skrev:

Det er flot. ❤️

Men er det på idag eller imorgen?

Der går nok lige lidt længere før det er klar. 

Link til kommentar
6 minutter siden, Dynn skrev:

Hvad sker der med hvad? Hospitalet?

Hvor skulle det være en parkeringskælder?

Tænker parkeringskælder der hvor PD er nu (så det ikke er tomt) eller vil det stadig være en del af PD?  Og også til hospitslet. Det skal vel være sådan som det vi har nu bare uden tag. Det er vel også det der er planlagt, ik? 

Link til kommentar

Til alle som har feedback. 

I må meget gerne sende mig en PM her på forum, så jeg har lidt mere styr på hvad folk gerne vil have ændret/tilføjet.

Mange af de ting I har set nu, kan sagtens blive ændret/tilføjet mere til, så det handler bare om at give så meget konstruktiv kritik som muligt, så vi kan give jer et fedt nyt map at spille på.

 

 

7 timer siden, Kaistar skrev:

Fedt. Så har du brugt din tid på noget brugbart.

Ved dog ikke hvad jeg synes om den passage til gamle cardealer dog. Set må tiden vise.

Hvad kunne du godt tænke dig at ændre ved den nye passage? Alt input er godt 🙂

Vi ville gerne gøre det lidt nemmere for folk at komme rundt på mappet, så vi tænkte en tunnel ville være godt, dog kan det ændres hvis folk ikke kan se pointen i det.

10 minutter siden, Kaistar skrev:

Tænker parkeringskælder der hvor PD er nu (så det ikke er tomt) eller vil det stadig være en del af PD?  Og også til hospitslet. Det skal vel være sådan som det vi har nu bare uden tag. Det er vel også det der er planlagt, ik? 

Der er lavet PD parkering til højre fra hovedingangen af det nye PD, så istedet for at køre ned i kælderen, så er man bare på toppen. (Hvis det er det nu mener 😁)

Den gamle pakering er slettet

Link til kommentar

Det kunne være lækkert , hvis gangen ved brandstationen til Spejderhytten blev større så der kunne kommer biler igennem! Det kunne også være mega sygt, hvis man nu kunne lave nogle hemmelige tunneler, ej idk, kunne bare være sygt ahah. Og hvornår regner i med at de nye ændringer vil komme? Hvis i skal bruge nogle til at teste ringer i bare ik'? ❤️ 

Link til kommentar

Vi har lavet lidt flere ændringer...

Der vil stadig blive ændret flere ting, før mappet er klar til at blive tilføjet til serverene.

 

Mekanikeren (Tidligere Burger King) er blevet lidt mere interessant at kigge på

rp_evocity_sx_v10010.thumb.jpg.8990239696227e63e9158dde4d1cc2cd.jpg

 

Vi har tilføjet en tunnel mellem villaerne og industri

rp_evocity_sx_v10009.thumb.jpg.7f6af3fbad342f9a92d718a7251eb967.jpg

 

Alle tunneller har fået en make-over, og er nu betydeligt lysere, og ser meget mere moderne ud.

rp_evocity_sx_v10007.thumb.jpg.ff27e5585df93ac81b6e46aeead946b7.jpg

 

Motellet/det forladte hus/spejderhytten er er blevet ændret til at være et mere moderne motel

rp_evocity_sx_v10008.thumb.jpg.5e6540c0a8686e16c66b21de4f754872.jpg

 

Vejen mellem midtbyen og motellet/gl. cardealer har fået flotte lamper

rp_evocity_sx_v10005.thumb.jpg.6945783ef6baf43817af07c3791eb8bf.jpg

 

Bygningen bag nexus har fået lidt indmad (Lånt fra Evocity2)

rp_evocity_sx_v10012.thumb.jpg.df15987866d839a3deb3b8934cd5667f.jpg

rp_evocity_sx_v10013.thumb.jpg.916f1b27fa1ff404f4a05c2ac1ac6d26.jpg

 

Og sidst, men ikke mindst, er der kommet en lille fin "vault" til danske bank i midtbyen

rp_evocity_sx_v10011.thumb.jpg.6ed69cdbfb733fc089c9e436c95d4cbe.jpg

 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.