Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] rasmuss


Shelfi

Recommended Posts

steam id; STEAM_0:1:431593508

grund:

Hej Rasmus, igår bannede du mig for at leave imens jeg fik en bøde hvilket ingen mening giver...i stod 4 staff og skød random mod jimboe og i alle sammen brød nlr, så kommer jeg og hjælper.. hvilket der så gå ud i at jeg vil betale en bøde på 20k men jeg leaver da jeg alligevel skulle i seng kl var ca 22 

syntes ikke det er færd at i kan stå og "lege" og der så kommer konsekvenser for mig, hvad med alle jer staff der brød nlr der sker ik en skid eller hvad

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:431593508

Grund: Leaver bevidst for at undgå bøde

Navn: Lil Jev

AdminID: STEAM_0:0:59396358 - Rasmusss [moderator]

Unban: 25-04-19 22:46

Banned: 24-04-19 22:46


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jev.

Vi løb rundt for sjov og dræbte Jimboe, hvorefter jeg så du trækkede en gun. Jeg vælger så at taze dig da jeg egentlig, ville arrerstere dig. Derefter siger du 10 gange "JEG VIL BETALE EN BØDE PÅ 20k!", maks 5 sekunder efter i samme situation, leaver du serveren, udelukkende for ikke at få bøden, eller blive arrersteret. Jeg spørger så Dynn, hvad han vil mene om situationen. Da han også mente at det var strafbart, valgte jeg at give dig 1 dags ban, pga at du bevidst fail rp'er.

- Jeg mener ikke dit ban skal reduceres, eller blive fjernet, da det er et kæmpe failrp fra din side.

// Rasmusss

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.