Hop til indhold
Stavox

[Solved] Lav så man kan klage over bander I Made by Dylan


Dev Darkie

Recommended Posts


Grund til dette
Hvorfor skal dette adds, jeg synes det skal adds da vi ikke har nok med bander/gangs at gør med da mange misbruger det til en masse som at slå sig sammen og sige at jeg kan skyde en person fordi han er 150 meter væk og har skudt min mate, det synes jeg er dårligt rp og derfor forslager jeg et forslag til dette da min mening er at andre grupper misbruger deres chance til at have en bande, og husk nu ikke alle har 50k til at lave bander så derfor kan man presse det til at stoppe ved at adde denne funktion 

Husk alle kan komme med deres mening da jeg synes det er vigtigt at hører communitys mening

Made by Dylan
24-04-2019 13:21

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Du vil have at man kan klage over gangs? Kan du ikke bare tilkalde staff ingame, hvis du mener de bryder regler?

 

Det ikke at de laver fejl synes bare at vis nogle eller flere hader en bande at de skal kunne klage over det 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.