Hop til indhold
Stavox

[Solved] Blinklys og Policemaster 2000


DanL

Recommended Posts

Blinklys

Før i tiden kunne man hoppe ud af bilen, hvor blinklysene stadig var tændt. Den funktion findes dog ikke mere, og jeg har en anelse om, at det var alle de biler der holdte i PD med katastrofeblink tændt. 

Men det kunne stadig være dejligt, at kunne signalere til folk, at man holder her. (F.eks hvis man er gået tør for benzin midt på vejen)

 

Policemaster 2000

Jeg har i den sidste tid spillet meget som betjent. Jeg har fundet ud af, hvor dejligt det kunne være, hvis Policemaster "gemte" Det sidste sted man havde været. F.eks. Når man har slået en person op i KR, og så lukker og åbner tabletten, at man stadig var på den person man havde slået op i KR.

 

- Daniel Christensen

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Daniel Christensen skrev:

Blinklys

Før i tiden kunne man hoppe ud af bilen, hvor blinklysene stadig var tændt. Den funktion findes dog ikke mere, og jeg har en anelse om, at det var alle de biler der holdte i PD med katastrofeblink tændt. 

Men det kunne stadig være dejligt, at kunne signalere til folk, at man holder her. (F.eks hvis man er gået tør for benzin midt på vejen)

 

Policemaster 2000

Jeg har i den sidste tid spillet meget som betjent. Jeg har fundet ud af, hvor dejligt det kunne være, hvis Policemaster "gemte" Det sidste sted man havde været. F.eks. Når man har slået en person op i KR, og så lukker og åbner tabletten, at man stadig var på den person man havde slået op i KR.

 

- Daniel Christensen

Når du slår nogen op i KR, gemmer tabletten det, du skal bare trykke på KR-knappen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Jimmi skrev:

Når du slår nogen op i KR, gemmer tabletten det, du skal bare trykke på KR-knappen.

Gør den? Det har jeg aldrig oplevet xd

Det er nu mere også bare, at den gemmer den samme "tab" som du var inde på tidligere.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Daniel Christensen skrev:

 

Ja. Maybe!

Det kan laves meget hurtigt, nu hvor jeg selv kan programmere Glua. Det er vel i bund og grund bare en variable som skal huske tabben du var inde på og så finde den samme tab igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Jimmi skrev:

Det kan laves meget hurtigt, nu hvor jeg selv kan programmere Glua. Det er vel i bund og grund bare en variable som skal huske tabben du var inde på og så finde den samme tab igen.

 

Du kunne jo spørge @Dynn eller @Emoyly ?(De kan helt sikkert også selv kode det 😄)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.