Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request - SSman & Garay McWines


Kagen

Recommended Posts

 

Dit in-game navn: 
Kagen 
Vedkommendes in-game navn: 
SSman & Gary McWines
Dit SteamID: 
STEAM_0:0:99495996 
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:29178369 (SSman) STEAM_0:1:204013997 (Gary McWines)
Tidspunkt for hændelse: 
02:55 Ca
Hvad regler er blevet brudt: Rda, og Laver en warrant uden gyldig grund
Hvad skete der?: Han vaelger at gå ind i min indgang uden en warrant for at se om jeg havde printere, min dør åbner og han ser printerne. Ssman og Gary vaelger at lave en warrant, 
jeg kommer løbene og råber ved de laver fordi hvordan de har set mine printere og så skriver han dette i occ. Kan godt uddybes mere hvis Unbanreq modtager ønsker det + Uden staff på servern

Beviser:  

p1qzMRH.jpgctcbE3k.pngDlEYRj0.png9Pq7drz.jpg

BdTwjKo.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Det sjove er at du glemmer at dig og dine kompaner efterfølgende rdm'er du mig og gary, i mens vi prøver at få redet trådene ud. Plus at både mig og Gary blev kaldt diverse grimme gloser! 

 

Men, hvad du heller ikke fik med var at man overhovedet ikke kunne vide at det var en del af "din egen baser" så hvordan skulle man kunne vide at det var din Raider gang når der heller ikke engang var noget skilt der beskrev at man ikke måtte gå der ind. 

 

Selvfølgelig er det træls at vi fik jeres printere (forståeligt) men sørg nu også selv for at holde egen sti ren.

 

Mvh.

SSman - Benjamin Sørensen

7 timer siden, Kagen skrev:

 


Dit in-game navn: 
Kagen 
Vedkommendes in-game navn: 
SSman & Gary McWines
Dit SteamID: 
STEAM_0:0:99495996 
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:29178369 (SSman) STEAM_0:1:204013997 (Gary McWines)
Tidspunkt for hændelse: 
02:55 Ca
Hvad regler er blevet brudt: Rda, og Laver en warrant uden gyldig grund
Hvad skete der?: Han vaelger at gå ind i min indgang uden en warrant for at se om jeg havde printere, min dør åbner og han ser printerne. Ssman og Gary vaelger at lave en warrant, 
jeg kommer løbene og råber ved de laver fordi hvordan de har set mine printere og så skriver han dette i occ. Kan godt uddybes mere hvis Unbanreq modtager ønsker det + Uden staff på servern

Beviser:  

p1qzMRH.jpgctcbE3k.pngDlEYRj0.png9Pq7drz.jpg

BdTwjKo.png

 

7 timer siden, Dylan skrev:

+REP
+ Han har gode screenshots med i casen
+ Han har lagt et godt grundlag
+Meget trusted spiller


Signed by Dylan Unknown
22-04-2019 03:59

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Kagen skrev:

 



Hvad regler er blevet brudt: Rda, og Laver en warrant uden gyldig grund
Hvad skete der?: Han vaelger at gå ind i min indgang uden en warrant for at se om jeg havde printere, min dør åbner og han ser printerne. Ssman og Gary vaelger at lave en warrant, 
jeg kommer løbene og råber ved de laver fordi hvordan de har set mine printere og så skriver han dette i occ. Kan godt uddybes mere hvis Unbanreq modtager ønsker det + Uden staff på servern

Det er sjovt du selv skriver at din dør åbner også ser han printerne men det er ikke det der skete fordi uden en warrant kunne vi ikke komme ind og du var ikke tilstede.

 

Jeg ved vi lavede en warrant men det var fordi at SSman kunne se printers og som hans kollega kan og vil jeg stole på hvad han siger til mig. Han valgte ikke selv at gå ind i ingangen men der kommer en person som virker truende og derfor går han ind i indgangen "som vi ikke ved er en indgang da det ikke står tydeligt markeret" da han så er inde i ingangen kan han på en eller anden måde se at der er printers. Det er der at vi begge går udfra at der er printers da han siger han kan se printers

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Gary McStaine skrev:

Da SSman står ved det gule "som der også er et billede af" er der en vinkel hvor han kan se printers

 

Jeg laver lige en video, så må vi se om din påstand er sand, Ssmand Besked er jo så noget andet af hvad du siger. Btw du har ikke set det...

Link til kommentar
Del på andre sites

58 minutter siden, Maxx0758 skrev:

@Kagen Hvad blev det til med den video?

 

Det noget jeg skam ikke, da jeg er på efterskole nu og Danske bank altid er optaget. 

Men han har jo selv indrømmede at han var inde i min indgang og tjekke og du har alle de beviser som du har brug for under beviser:

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Kagen.

Eftersom jeg ikke kan se hvordan gittervægen/døren ser ud, så kan jeg ikke se hvordan han har kunne se printerne.

Du mener det er et problem at han går igennem den gule nocolided væg/dør, eftersom der er mange gunshops (går ud fra det er en gunshop), der har en bank ved siden af. Eftersom der ikke er noget skilt med "Ingen adgang", "Indgang" eller ligende, så kan man som spiller godt tro at det er et rum hvor bank e2'en vil være. Derfor kan jeg ikke se noget galt i at han går ind bag den gule dør.

 

Eftersom der ikke er nok beviser til at kunne beskylde nogen for nået, så lukker jeg ban requesten her.

 

Hvis du har noget at tilføje, eller har spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte mig i en PM på forum, Steam eller TeamSpeak.

 

-Maxx0758

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.