Hop til indhold
Stavox

Content Downloader v2.0


Emoyly

Recommended Posts

Hej venner!

Vi har nu gennem de seneste par dage arbejdet på en helt ny Content Downloader til jer alle.

Af flere forskellige grunde var det ikke alle der kunne installere den gamle, så vi har smidt hele lortet ud, og lavet en ny.

Indholdet er også blevet opdateret, så den indeholder selvfølgeligt alt map-indhold osv. men nu også vores nye våben, biler, osv.

Det vil altså sige at du let bare kan afinstallere alle dine Gmod addons (Altså medmindre du bruger andre end bare dem vi bruger på Stavox), og blot bruge content downloaderen.

Content Downloaderen er betydeligt bedre til at finde ud af hvornår indhold skal opdateres. Udover det er indhold installeret gennem den ikke komprimeret (i modsætning til addons fra Steam Workshop), hvilket kan resultere i at Garry's Mod starter hurtigere op.

I øvrigt burde den heller ikke poppe op når du starter computeren. Hvis du vælger at den skal opdatere automatisk, vil den bare gøre det i baggrunden, og lukke sig selv bagefter.

 

Den kan hentes nu på https://stavox.com/content

 

Hvis i finder nogle fejl i programmet, må i meget gerne skrive dem på dette post!

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Aske skrev:

Sidder bare fast her 

606279056_Udklip35.PNG.d6d59e3c0876e70b2ea730f38c9881e6.PNG

Havde lidt samme problem. Det jeg gjorde var for at komme videre var, at gøre således:

G5Tgjli.png

Derefter bare slette mappen eller alt indhold der lå i mappen. Så burde det slette nogenlunde alt data fra programmet, og du kan prøve igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Kraven skrev:

Med den nye content downloader har jeg haft lidt problemmer med bilerne at fx. jeg ikke kan se en Lamborghini Huracan og citroen c1. Har i måske noget jeg kan gøre?

Når du siger "kan ikke se", mener du så at de er errors, eller ser mærkelige ud?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.