Hop til indhold
Stavox

Weed udregnet


Expel

Recommended Posts

Er der en formel som udregner hvormeget man tjener ved salg af weed fx hvis jeg har 10g af 1% weed og sælger det til 20 kr om der så er en formel som kan udregne det fx (Gram+(Kval*3))

Eller bare en funktion til det

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Scaled skrev:

Det er sådan noget du skal eksperimentere med - og prøve dig frem med. Der er nogle E2'er på forum som har det, så prøv at led eller sådan noget.

 Stop nu med alle de spørgsmål.

En klog mand sagde engang "der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar" 👍😉

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, ibex123 skrev:

@Mic kan ikke rigtig få det til at passe

 

Det var den jeg fik fra Dynn, det er dog meget lang tid siden, men kan ikke se hvorfor den skulle være ændret.

ihvertfaldJeg er kommet frem til

 

 

PROCENT * 1.3 * GRAM

Den virker fint for mig, det kan  godt være den er blevet ændret siden sidst, men den virker ihvertfald for mig.

10 * 1.3 * 1

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja sørme om den ikke virker jeg var sku nok bare kommet til at taste forkert når nu ved jeg hvorfor

2 timer siden, Mic skrev:

Det var den jeg fik fra Dynn, det er dog meget lang tid siden, men kan ikke se hvorfor den skulle være ændret.

ihvertfaldJeg er kommet frem til

 

 

PROCENT * 1.3 * GRAM

Den virker fint for mig, det kan  godt være den er blevet ændret siden sidst, men den virker ihvertfald for mig.

10 * 1.3 * 1

 

9 timer siden, Mic skrev:

ANTAL GRAM * 1.2 * PROCENT

 

10 * 1.2 * 1

Kan i se forskellen? 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, ibex123 skrev:

Ja sørme om den ikke virker jeg var sku nok bare kommet til at taste forkert når nu ved jeg hvorfor

 

Kan i se forskellen? 

Hvis du ikke kan finde ud af det, er det nok en god ide selv at prøve dig frem, ved brug a ligninger....

Eller find ud af hvor meget du kan selge 25%, 50% og 100% weed kan sælges for?

Link til kommentar
Del på andre sites

På 22/4/2019 den 6:14 PM , ibex123 skrev:

hvorfor virker mine regne stykker i e2 ikke fx Regn = 10*1,3*1

Jeg har en super nem, e2 til det, den regner dog kun med weed som er 60%, men du kan lave lidt om i den.

komme på her imorgen så kan du poke mig, fik hjælp af dynn, så den virker fint :))

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.