Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] unban


theproapple

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:111071843

Hvorfor skal du unbannes: jeg blev banet fordi jeg sagde til en admin at min ven ikke havde et våben fordi det sagde min ven han ikke havde. også sagde min ven senere at han havde et våben og så fik jeg ban for at lyve men jeg sagde jo bare hvad jeg vidste.  og derfor vil jeg gerne unbannes fordi jeg ikke føler jeg løj og bare sagde hvad jeg trorede

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:111071843

Grund: Lyver i case

Navn: Flumsiboy

AdminID: STEAM_0:0:167537512 - Zork [moderator]

Unban: 26-04-19 13:26

Banned: 21-04-19 13:26


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Halløjsa Flumsi,

 

Du kaldte en case, hvor du sagde til mig at ingen havde skudt, og politiet bare var gået ind uden grund, men det var jo ikke sådan situationen stod an. Din ven havde skudt det hørte jeg endda selv fordi jeg stod lige uden for basen i mit rp altså uden for casen. Du blev ved med at forsøge at argumentere imod det jeg sagde, selv om jeg havde hørt det, og din ven faktisk selv sagde han havde skudt hvilket også er derfor du har fået ban. Eftersom du har fået ban i dag tænker jeg ikke allerede du har lært nok af din straf, og jeg synes du bør vente lidt. Hvis nu du selv mener at du har lært af din straf, skal du give mig tre gode grunde til at lukke dig ind på stavox igen, eller komme på teamspeak "stavox.dk" og tage en snak med mig omkring hvad der er sket. Hav en goddag.

 

// Zork

Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutter siden, Zork skrev:

Halløjsa Flumsi,

 

Du kaldte en case, hvor du sagde til mig at ingen havde skudt, og politiet bare var gået ind uden grund, men det var jo ikke sådan situationen stod an. Din ven havde skudt det hørte jeg endda selv fordi jeg stod lige uden for basen i mit rp altså uden for casen. Du blev ved med at forsøge at argumentere imod det jeg sagde, selv om jeg havde hørt det, og din ven faktisk selv sagde han havde skudt hvilket også er derfor du har fået ban. Eftersom du har fået ban i dag tænker jeg ikke allerede du har lært nok af din straf, og jeg synes du bør vente lidt. Hvis nu du selv mener at du har lært af din straf, skal du give mig tre gode grunde til at lukke dig ind på stavox igen, eller komme på teamspeak "stavox.dk" og tage en snak med mig omkring hvad der er sket. Hav en goddag.

 

// Zork

1. grund. jeg var der ikke da han skød

2. grund. han sagde til mig da jeg kom tilbage at han ikke havde en gun

3. grund. jeg har brugt mange penge der inde og følger reglerne og jeg sagde jo bare det jeg vidste

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen Flumsi.

 

Du må lige forstå en ting her, du spilder jo min tid ved at lyve i case, jeg kunne eks. bruge min tid på at tage andre cases med folk som oprindeligt har brug for hjælp. Hvis du så ikke ved det må du lade hver at kalde en cases før du er sikker.

 

Hvis vi skulle lukke dig ind igen skal du vide du vil blive holdt i kort snor, og blive smidt ud igen permanent hvis dette skulle gentage sig. Og hvordan kan jeg sikre mig at det ikke sker igen hvis vi nu lukker dig ind igen?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Zork skrev:

Hej igen Flumsi.

 

Du må lige forstå en ting her, du spilder jo min tid ved at lyve i case, jeg kunne eks. bruge min tid på at tage andre cases med folk som oprindeligt har brug for hjælp. Hvis du så ikke ved det må du lade hver at kalde en cases før du er sikker.

 

Hvis vi skulle lukke dig ind igen skal du vide du vil blive holdt i kort snor, og blive smidt ud igen permanent hvis dette skulle gentage sig. Og hvordan kan jeg sikre mig at det ikke sker igen hvis vi nu lukker dig ind igen?

du vil kunne sikre dig det ikke sker igen for det var en fejl og jeg har altid holdt reglerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.