Hop til indhold
Stavox

[Solved] Kniv til lejemorder


MrMikkel

Recommended Posts

Jeg har længe tænkt på at en lejemorder kan jo have en kniv så han kan snige myrte nogen, så de ikke skal til at købe en gun men de kan købe en kniv til fx 5k som kun en lejemorder kan købe, det ville måske også blive lidt mere realistisk at de dræber dem med en kniv og ikke bare en msr over i en base og dræber en på 2 skud.

 

I må gerne komme med tilføjelser eller kritik 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

+ Rep

Det ville være rigtigt dejligt at kunne gå hen og backstab en eller anden som hitman. Da man så ikke ville blive så hurtigt opdaget(Ikke fordi man bliver nemt opdaget). 

Tænker lidt på at, når man backstabber en, så dør de instant, og ikke bare bliver knocked.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, ImCasp skrev:

+ Rep

Det ville være rigtigt dejligt at kunne gå hen og backstab en eller anden som hitman. Da man så ikke ville blive så hurtigt opdaget(Ikke fordi man bliver nemt opdaget). 

Tænker lidt på at, når man backstabber en, så dør de instant, og ikke bare bliver knocked.

Ja det var det jeg tænkte de kunne være mega fedt

Link til kommentar
Del på andre sites

På 25/4/2019 den 8:20 AM , Marcus skrev:

Lejemorder er det job som dræber DarkRP mest

 

- like the fuck, jeg går tit rundt i byen og hygger og bliver blaffet af en gut der har fået et hit af en eller anden rig gut.

 

det er et lorte job, fjern lejemorder

True

Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutter siden, Heimer skrev:

Altså man kunne jo gøre sådan at man skulle være Vip for at bruge denne kniv? Ellers ville det bare være sådan at alle folk ville være lejemorder, bare fordi at man får en kniv?

Hvad ville gøre lejemorder jobbet mere specielt fordi man får en kniv? Enhver person kan i virkeligheden købe en kniv og gå rundt med den.

Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, Beider skrev:

Hvad ville gøre lejemorder jobbet mere specielt fordi man får en kniv? Enhver person kan i virkeligheden købe en kniv og gå rundt med den.

 

Det ville ikke gøre noget specielt? Jeg havde bare et forslag til hvis det nu skulle komme. Jeg er ikke selv meget for en kniv men ja det var bare et forslag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Syntes det lyder som en god ide. Men hvis der endelig skulle komme en kniv til lejemorder, skulle den ikke være lige så psykopatisk som øksen, hvor du fik et slag og så eksploderede din bil og så døde du.... Tænker en passende mængde skade til kniven ville være 35. Så du i det mindste skulle bare få lidt sved på panden når du skulle dræbe en. 

Hvis kniven nu skulle blive til et standard våben som lejemorder skulle der ihvertfald  være et hvis antal spiltimer på serveren før man kunne blive lejemorder. Fordi ellers kommer staff og spillere nok en del ud for at bob fra Zypress troede han kunne købe "admin", men når han får afvide han er en idiot fordi han tror han kan købe "admin", begynder bob at mass rdm. Og så begynder børnene at græde og så kalder de på pædagogen. 

Men ellers fin ide 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.