Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage Rasmusss


Gary McStaine

Recommended Posts

Dit ingame navn:Gary McWines

 

Staff ingame navn:Rasmusss

 

Dit SteamID:STEAM_0:1:204013997

 

Staff SteamID:STEAM_0:0:59396358

 

Forklar situationen:Jeg snakker med en der hedder Bjarke også kommer der en der har spawnet en gun (som er et prop). Så siger han jeg har en pistol og jeg skyder dig. Da jeg tænker at det er i rent rp han gør det, så jeg vælger at forsætte med at lave rp ved at arreste ham for at true en betjent med en gun. Da jeg har arrestet ham kommer Rasmusss hen og gentager hvad der er sket og spørger hvorfor jeg gjorde det, da svarer jeg fordi han havde en gun også peger jeg på gunen (som er et prop)  og efter det gi'r han mig ikke tid til at snakke og jailer mig direkte efter hvilket jeg ikke synes er fair. Da Rasmusss jailer mig er jeg allerede i en anden case med MrGreen hvor han så kommer tilbage fra at snakke med ham jeg reporterede spurgte jeg om hans mening til alt det her pis og MrGreen ligesom alle andre admins jeg har mødt (udover Rasmusss) siger at han godt kan forstå at jeg arrestede ham. For 3 dage siden skete det samme og der sagde staff medlemmet at det stadig er en gun og derfor skal jeg ingen chancer tage. Jeg ved godt det er et prop men kan ikke forstå at man skal have jail for at lave rp. Jeg synes det er bullshit at Rp kan blive gjort til rda.

 

Bevis: Jeg har MrGreen som ved at det er sket og er ret sikker på at Rasmusss ikke selv vælger at lyve om det.

 

Jeg tror allerede MrGreen har snakket med Rasmusss men derfor kan det stadig ske så derfor vælger jeg at lave en staff klage så han kan se hvilken fejl han helt præcist har lavet

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Gary

Jeg forsår godt hvad du mener. Du fortalte ikke andet end du syntes det var dumt af ham, hvilket jeg godt forsår, da han løber rundt med et prop, som er en "gun".

Jeg vil meget gerne høre din synsvinkel fra situationen, på TeamSpeak hvis du har mugelighed for det.

 

- Jeg har oprettet en note på din profil hvilket siger det var misinformation fra din side, da du vælger ikke at sige det fra starten af. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Rasmusss som jeg også skrev i klagen fik jeg ikke tid til at fortælle flere informationer men meningen er ikke at skade dig iforhold til dit staff rank men faktisk at forbedre det så andre ikke får samme oplevelse og jeg har selv været admin herinde så jeg ved godt at fejl nogle gange lige glider ind fordi at man nogle gange lige er kommet ned i humør pga en anden.

 

Men ja jeg kan godt lige tage en snak på teamspeak. 

 

Men ellers kan jeg faktisk godt lide dig som staff og det er godt lige nogle gange at få fortalt hvad man gjorde galt. Fordi jeg fik ikke fortalt hvad jeg gjorde galt da jeg var staff og derfor løb det bare løbsk

Link til kommentar
Del på andre sites

Rasmusss har klart lavet en fejl i hans håndtering af situationen, da det jo selvfølgeligt er okay at arrestere nogen der peger et våben på en, prop eller ej. Det er ikke meget anderledes end det er i virkeligheden. Du slipper ikke godt fra at pege en falsk pistol på en betjent.

Tænker ikke der er nogen grund til at gøre noget yderligere ved denne fejltagelse.

Jeg går ud fra at det samme ikke foretager sig igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.