Expel Besvaret April 20, 2019 Del Besvaret April 20, 2019 Tilf=findPlayerByName(lastSaid():explode(" "):string(2)) Array:pushEntity(Tilf) Det adder lige meget hvad bare " " Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Aske Besvaret April 20, 2019 Del Besvaret April 20, 2019 2 minutter siden, ibex123 skrev: Aner det ikke lægger noget mere kode op i morgen så kan du se har lige kigget kort en måde man kan gøre det på er denne Du må gerne tage noget inspiration fra det @persist Array:array if(first()){ runOnChat(1) Array = array(owner(),findPlayerByName("h")) } if(chatClk()){ local LS = lastSaid():lower():explode(" ") local LP = lastSpoke() local Player = LS[2,string] if(LS[1,string] == "!add" & LP == owner()){ Array:pushEntity(findPlayerByName(Player)) printTable(Array) } } Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Expel Besvaret April 20, 2019 Del Besvaret April 20, 2019 Ok ser på det imorgen tidlig er træt tak for hjælpen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jimmi Besvaret April 20, 2019 Forfatter Del Besvaret April 20, 2019 1 minut siden, ibex123 skrev: Tilf=findPlayerByName(lastSaid():explode(" "):string(2)) Array:pushEntity(Tilf) Det adder lige meget hvad bare " " Nu har jeg taget din kode, og det virker da fint? Dette er hvad jeg har skrevet @name E2 Arrays @inputs @outputs @persist Array:array Tilf:entity @trigger if(first()){ Array = array() Tilf=findPlayerByName(lastSaid():explode(" "):string(1)) Array:pushEntity(Tilf) printTable(Array) } Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Scaled Besvaret April 21, 2019 Del Besvaret April 21, 2019 6 timer siden, Jimmi skrev: Nu har jeg taget din kode, og det virker da fint? Dette er hvad jeg har skrevet @name E2 Arrays @inputs @outputs @persist Array:array Tilf:entity @trigger if(first()){ Array = array() Tilf=findPlayerByName(lastSaid():explode(" "):string(1)) Array:pushEntity(Tilf) printTable(Array) } Jeg tror det er fordi han printer entity i string. Altså at han benytter Array[whatever,string] i stedet for f.eks. Array[whatever,entity]:name(). Jeg ville gætte på det er det. Prøv det @ibex123. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Expel Besvaret April 21, 2019 Del Besvaret April 21, 2019 oh tak for hjælpen jeg tror det hjælper er lige på vej ind på gmod så tester det om 2 min printColor(vec(0,100,0),Handlere[1,entity]) hvorfor virker det ikke? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Aske Besvaret April 21, 2019 Del Besvaret April 21, 2019 48 minutter siden, ibex123 skrev: printColor(vec(0,100,0),Handlere[1,entity]) hvorfor virker det ikke? Hvad printer den da Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Expel Besvaret April 21, 2019 Del Besvaret April 21, 2019 den siger fejl i e2en Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Aske Besvaret April 21, 2019 Del Besvaret April 21, 2019 1 minut siden, ibex123 skrev: den siger fejl i e2en I hvilken linje Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Expel Besvaret April 21, 2019 Del Besvaret April 21, 2019 No such operator: +(string, entity) at line 40, char 40 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Aske Besvaret April 21, 2019 Del Besvaret April 21, 2019 1 minut siden, ibex123 skrev: No such operator: +(string, entity) at line 40, char 40 Hvad står der der hvor du tilføjer 1 entity til dit array Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Expel Besvaret April 21, 2019 Del Besvaret April 21, 2019 case "!handlere", hideChat(1) Use = HandlereAn printColor(vec(0,100,0),"-----Handlere-----") print(" ") printColor(vec(0,100,0),"Der er "+Use+" Handlere") while(Use > 0){ printColor(vec(0,100,0),Use+" "+Handlere[Use,entity]) Use-- } break case "!tilf"+oe()+"j", hideChat(1) Tilf = findPlayerByName(lastSaid():explode(" "):string(2)) print("Der er nu tilf"+oe()+"jet en weed handler mere") HandlereAn++ Handlere:pushEntity(Tilf) break Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Aske Besvaret April 21, 2019 Del Besvaret April 21, 2019 @ibex123 Prøv med det her. local LS = lastSaid():lower():explode(" ") case "!handlere", hideChat(1) Use = HandlereAn printColor(vec(0,100,0),"-----Handlere-----") print(" ") printColor(vec(0,100,0),"Der er "+Use+" Handlere") while(Use > 0){ printColor(vec(0,100,0),Use+" "+Handlere[Use,entity]) Use-- } break case "!tilf"+oe()+"j", hideChat(1) print("Der er nu tilf"+oe()+"jet en weed handler mere") HandlereAn++ Handlere:pushEntity(findPlayerByName(LS[2,string])) break Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjørnen Besvaret April 21, 2019 Del Besvaret April 21, 2019 8 timer siden, ibex123 skrev: oh tak for hjælpen jeg tror det hjælper er lige på vej ind på gmod så tester det om 2 min printColor(vec(0,100,0),Handlere[1,entity]) hvorfor virker det ikke? Du kan ikke printe entity. Prøv det her: printColor(vec(0,100,0),Handlere[1,entity]:name()) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jimmi Besvaret April 21, 2019 Forfatter Del Besvaret April 21, 2019 9 timer siden, ibex123 skrev: oh tak for hjælpen jeg tror det hjælper er lige på vej ind på gmod så tester det om 2 min printColor(vec(0,100,0),Handlere[1,entity]) hvorfor virker det ikke? Som sagt er et ENTITY et table... brug printTable i stedet. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Aske Besvaret April 21, 2019 Del Besvaret April 21, 2019 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Expel Besvaret April 21, 2019 Del Besvaret April 21, 2019 aske har hjulpet mig så det er nu fikset Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dev Darkie Besvaret April 22, 2019 Del Besvaret April 22, 2019 +Rep Grundene +Rep da jeg ikke ser fejl i guiden +Da den er meget hjælpsom til en som mig som glemmer alt for E2 til lua 😄 + Da person har valgt at lave eksempler til guiden Signed by Dylan Unknown 22-04-2019 03:50 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jimmi Besvaret April 22, 2019 Forfatter Del Besvaret April 22, 2019 8 timer siden, Dylan skrev: +Rep Grundene +Rep da jeg ikke ser fejl i guiden +Da den er meget hjælpsom til en som mig som glemmer alt for E2 til lua 😄 + Da person har valgt at lave eksempler til guiden Signed by Dylan Unknown 22-04-2019 03:50 Takker, men jeg ville sætte mere pris på, hvis du reagerede '+Rep' Det gør du med denne knap: Og derefter vælger den grønne knap. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Houston Besvaret April 22, 2019 Del Besvaret April 22, 2019 1 time siden, Jimmi skrev: Takker, men jeg ville sætte mere pris på, hvis du reagerede '+Rep' Det gør du med denne knap: Og derefter vælger den grønne knap. thirsty Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts
Arkiveret
Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar