Hop til indhold
Stavox

[Solved] Priser for Våben (Model 10 Osv...)


Pleb
Message added by Dynn

Model 10 stiger i pris fra fredag. Cooldown er allerede tilføjet

Recommended Posts

Hej Alle.

Jeg har efterhånden set, at nogle af de nye våben er rigtig gode.

Jeg tænker meget på Model 10, men også et par andre våben.

En Model 10 koster kun 8k, lige nu. Men alligevel kan du trække den frem på 0 sekunder, og bagefter spamme din venstreklik, imens du kigger på spilleren du vil dræbe.

Der er ingen delay på at tage den op, eller når man skyder. Dens svaghed er, når flere er samlet om en.

Men... 

Den er stadig meget god i combat, og af en pris af 8k ville jeg mene at den er for overpowered.

 

Scenarie:

Jeg kører, pludselig ser jeg en betjent med sirene og blinklys bag mig.

Jeg holder ind til siden.

Han beder mig om id, jeg viser mit id.

Lige så snart han tager sin våbenchecker frem, så trækker jeg min model 10 frem, spam klikker på venstre klik.

Færdig, splat. Betjent død. Der gik knap og nok 3 sekunder fra da jeg trak mit våben frem, til betjenten lå død.

 

Mit forslag lyder på:

Prisen for en Model 10 bliver højere.

Som mange andre nok også har klaget over, syntes jeg også der skal gå 3 sekunder for at man vælger våbenet til at man kan skyde.

 

Skriv eventuelt hvis der er andre våben som også er for "billige" ned i kommentarerne.

 

// Monada

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

 

22 minutter siden, Monada skrev:

Men alligevel kan du trække den frem på 0 sekunder, og bagefter spamme din venstreklik, imens du kigger på spilleren du vil dræbe.

Der er ingen delay på at tage den op, eller når man skyder. Dens svaghed, er når flere er samlet om en.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kender jeg godt..

 

På 19/04/2019 den 12:52 PM , Monada skrev:

Jeg kører, pludselig ser jeg en betjent med sirene og blinklys bag mig.

Jeg holder ind til siden.

Han beder mig om id, jeg viser mit id.

Lige så snart han tager sin våbenchecker frem, så trækker jeg min model 10 frem, spam klikker på venstre klik.

Færdig, splat. Betjent død. Der gik knap og nok 3 sekunder fra da jeg trak mit våben frem, til betjenten lå død.

Præcist samme scenarie

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.