Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request - Sekundløjtnant Sand


Alex5700

Recommended Posts

Dit in-game navn: RB Alex5700

Vedkommendes in-game navn: Sekundløjtnant Sand

Dit SteamID: STEAM_0:0:77764067

Vedkommendes SteamID: STEAM_0:1:37672384

Tidspunkt for hændelse: ca. 2:00 - 2:20

Hvad regler er blevet brudt: RDA

Hvad skete der?: Mig og min ven RB BluematterZ (STEAM_0:0:65758342) fist fightede hinanden i fængslet, hvor S. Sand så kommer ned og smider os tilbage i spjældet, Fair nok. Da vi så kommer ud
af fængslet, går vi 20 meter ud af spawn hvor han så siger til os "I bliver arrested for at slås i fængslet" - RDA.
Desværre fik jeg ikke lige den episode på video, så derefter startede jeg OBS op og begyndte at filme. Vi render så efter ham og spørger ind til hvorfor han gjorde det, og hvad den gode grund var?
Så bliver vi arrested igen. Så vælger vi så at tage kontakt til en anden betjent og som så lukker os ind i et samtalerum, hvor S. Sand så ind og arrester mig, uden jeg når at få sagt et ord(4:03)
Trylleurt(STEAM_0:0:35396640) så også nogle af hændelserne, og sagde til os han at heller ikke forstod hvorfor han gjorde det. + Han bliver fritstillet med grunden "DØ I ET FÆNGSEL (3:12 og 3:25)
da han er "på vores side af sagen".
 - Som i også kan se i videoen går han fra os, da jeg tror han godt ved at han har lavet noget skidt.

Tak fordi i læste min ban Request, glæder mig til at høre fra jer<3 - Alexander

Beviser: - I videoen kan man desværre ikke høre hvad jeg siger, ved ikke helt hvad der gik galt.
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen.

Jeg har snakket med @Sekondløjtnant Sand på TeamSpeak omkring ban requesten. 

Vi har blandt andet fundet ud af, at I starten ved 23 sekunder, ville @Sekondløjtnant Sand have sagt at I blev arrested, hvis I ikke hørte efter. Dog mangler den sidste del med arrest, og derved får I det ikke af vide, det er en menneskelig fejl, og måske også lidt en fejl i Garry's Mod, da der ofte bliver cuttet noget af samtalen af, så man ikke høre det hele.

Den del med at I var i fængsel og blev arrested lige efter at I kom ud, kan jeg ikke gøre så meget ved, da der ikke er nogen former for beviser der kan danne belæg for jeres påstand. Dog siger @Sekondløjtnant Sand at I havde slået på ham på vej ud af fængslet, og det var grunden til den arrest. Igen, uden nogen beviser er det ikke så nemt at gøre så meget ved.

Den sidste arrest med samtalerummet, var af ren refleks for AOS ifølge @Sekondløjtnant Sand. Dog er det noget han skal være opmærksom på i fremtiden, ved at tjekke om var en betjent der har smid dig/jer derind, eftersom døren også er låst, som kun staten kan gøre. Han fik dog at vide af Sandfeld bagefter, at I skulle snakke med ham, hvor han godt kunne se det var en fejl. Ved ikke om han unarrestede jer?

Grunden til demoten er ifølge @Sekondløjtnant Sand, at betjenten var begyndt at skyde på ham, så han valgte at demote betjenten og så arrestere ham.

 

@Sekondløjtnant Sand slipper med en mundtlig advarsel, og har fået at vide, at han skal være mere opmærksom i fremtiden, med hvad han laver som betjent.

 

Jeg lukker ban requesten her. Hvis du har mere at tilføje til sagen, eller har spørgsmål, så kan du kontakte mig i en PM på forum, Steam eller TeamSpeak.

 

-Maxx0758

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.