Hop til indhold
Stavox

[Solved] Admins


Tjulle

Recommended Posts

Jeg syntes at admin teamet burde snakke sammen, omkring hvordan reglerne skal forstås. 
Det er meget forvirrende for os spillere, at hver gang man caller, så får man et nyt svar på hvad end det nu måtte være.
Fx med mobilmasterne, dem mener nogle admins at man gerne må defende fra sin base af, hvor andre mener at det må man ikke. (dette er bare et ud af flere eksempler) 

Link til kommentar

For at tag udgangspunkt i dit eksempel så må du gerne skyde dem fra din base, så længe at din bases formål ikke er at stå og skyde alle dem der kaprer mobilmasterne. Også siger reglen faktisk også at du ikke må bygge alt for tæt på mobilmasten.

Link til kommentar
2 timer siden, Tjulle skrev:

Jeg syntes at admin teamet burde snakke sammen, omkring hvordan reglerne skal forstås. 
Det er meget forvirrende for os spillere, at hver gang man caller, så får man et nyt svar på hvad end det nu måtte være.
Fx med mobilmasterne, dem mener nogle admins at man gerne må defende fra sin base af, hvor andre mener at det må man ikke. (dette er bare et ud af flere eksempler) 

 

Det er noget, som vi i staff teamet er opmærksomme på, og gentagende gange har snakket om

Desværre er det næsten umuligt et undgå de kontrameldinger fuldstændig. Os staffs fortolker af og til reglerne forskelligt, og har forskellige opfattelser af hvornår en regel er brudt/ikke er brudt.

Vi arbejder på det - og har du flere situationer hvor du har modtaget forskellige meldinger, må du meget gerne skrive det, således at der kan blive taget stilling til det:)

 

I en sådan situation er det bedst bare at indordne sig efter hvad staffen siger. Du får sjældent noget godt ud af at sige "Jamen en anden staff sagde det og det" 

Link til kommentar

Nogle siger man gerne må skyde folk selvom man har bygger skilt oppe, hvor andre mener at det må man ikke. 
Nogle mener at man gerne må regere på hvad civile siger igennem 112 calls, hvor andre mener at det må man ikke.
og der er sikker flere eksempler på ting som de har forskellige holdninger til
Men igen, så er det også meget forskelligt hvordan vi opfatter reglerne. 
 

Link til kommentar
46 minutter siden, Tjulle skrev:

Nogle siger man gerne må skyde folk selvom man har bygger skilt oppe, hvor andre mener at det må man ikke. 
Nogle mener at man gerne må regere på hvad civile siger igennem 112 calls, hvor andre mener at det må man ikke.
og der er sikker flere eksempler på ting som de har forskellige holdninger til
Men igen, så er det også meget forskelligt hvordan vi opfatter reglerne. 
 

 

@Tjulle

Når du bygger er du og din base "i teorien" ude af RP. Folk må ikke raide dig, og ligeledes skal du lade vær med at skyde folk. Men hvad er en regel uden en undtagelse? En lejemorder må gerne skyde dig i din base, på trods af du bygger. I en sådan situation må du selvfølgelig godt forsvare dig selv.

 

Som politibetjent skal du indordne dig regel 15.30

"Politiet må ikke anvende meldinger fra andre spillere som grund til at udføre handlinger såsom våben checks, warrants, arrests osv."

 

Så er det irrelevant om den information du har fået er kommet gennem et nødopkald, eller anden kommunikation. 

 

 

Link til kommentar

Jeg kender godt reglerne, det jeg mener med det, er at det er meget forivrende at hver gang man caller på den samme ting, så får man noget helt nyt af vide. 
Det jeg mener med at man skyder når man bygger, det var personen som byggede der skød på mit gang fordi vi tog hans bil, hvilket vi fik af vide han gerne måtte. Men som vi kan læse i reglerne og den måde vi forstår det på, så må man ikke? 
Men det er også ligemeget hvad der er sket. Det problemet er, er at det er forvirrende at få nye ting af vide hele tiden. Der af mener jeg også at admin teamet måske godt kunne bruge en bedre kommunikation i forhold til forskellige regler, måske lige få snakket omkring hvordan man håndtere det i situationen. 

Link til kommentar
1 time siden, Tjulle skrev:

Jeg kender godt reglerne, det jeg mener med det, er at det er meget forivrende at hver gang man caller på den samme ting, så får man noget helt nyt af vide. 
Det jeg mener med at man skyder når man bygger, det var personen som byggede der skød på mit gang fordi vi tog hans bil, hvilket vi fik af vide han gerne måtte. Men som vi kan læse i reglerne og den måde vi forstår det på, så må man ikke? 
Men det er også ligemeget hvad der er sket. Det problemet er, er at det er forvirrende at få nye ting af vide hele tiden. Der af mener jeg også at admin teamet måske godt kunne bruge en bedre kommunikation i forhold til forskellige regler, måske lige få snakket omkring hvordan man håndtere det i situationen. 

 

Jeg hører dig klart og tydeligt. Det er også derfor jeg fastslår det for dig nu:)

 

Du må også hjertens gerne stjæle en bil fra en person som bygger, hvis den står fremme. Han må dog naturligvis gerne forsvare den i så fald.

Link til kommentar
14 timer siden, Lund skrev:

 

@Tjulle

Når du bygger er du og din base "i teorien" ude af RP. Folk må ikke raide dig, og ligeledes skal du lade vær med at skyde folk. Men hvad er en regel uden en undtagelse? En lejemorder må gerne skyde dig i din base, på trods af du bygger. I en sådan situation må du selvfølgelig godt forsvare dig selv.

 

Som politibetjent skal du indordne dig regel 15.30

"Politiet må ikke anvende meldinger fra andre spillere som grund til at udføre handlinger såsom våben checks, warrants, arrests osv."

 

Så er det irrelevant om den information du har fået er kommet gennem et nødopkald, eller anden kommunikation. 

 

 

Tog faktisk dette eksempel, op til mødet her igår, samt med jeg spurgte dem jeg sad på TeamSpeak, med om man måtte eller ej.

Hvor vi mente man gerne måtte handle ud fra "Nødopkald"

Link til kommentar
21 minutter siden, Rasmusss skrev:

Tog faktisk dette eksempel, op til mødet her igår, samt med jeg spurgte dem jeg sad på TeamSpeak, med om man måtte eller ej.

Hvor vi mente man gerne måtte handle ud fra "Nødopkald"

 

Hvorfor i alverden skulle man måtte det?

Så kan jeg jo bare skrive /112 Rasmuss har printere - Og så er panserne inde i din base.

 

Hvis det dog er tilfældet, så skal @Houston nok ændre regel 15.30

 

 

Link til kommentar

I situationen med Tjulle, fik vi et nødopkald på "Jeg er blevet taget som gidsel",  hvorefter vi valgte at handle ud fra det.

- Men hvis det er sådan, burde reglen ændres, eller ivertifald en tilføjelse til den.

 

Men mener dog stadig, gerne man må handle ud fra, et nødopkald om "jeg er gidsel". Hvor jeg mener man ikke må handle ud fra "De har printere", medmindre man kan se printerne.

Fx vil et swat-hold, eller politi styrke, også handle ud fra et nødopkald, som fx "Jeg er gidsel".

Link til kommentar

Det der blev snakket om i går vedrørende nødopkald var ene og alene, at det er tilladt for politiet at handle ud fra et nødopkald, hvor den person der skriver selv har indrømmet en forbrydelse. 

Eksempelvis hvis jeg skriver, at jeg har et gidsel - så må politiet slå mig op i KR, finde ud af hvor jeg bor og ransage hytten.

De må dog ikke gøre det samme, hvis jeg skriver i et nødopkald, at Lund har et gidsel. 

 

Det bør være meget logisk. 

Link til kommentar
7 minutter siden, Houston skrev:

Det der blev snakket om i går vedrørende nødopkald var ene og alene, at det er tilladt for politiet at handle ud fra et nødopkald, hvor den person der skriver selv har indrømmet en forbrydelse. 

Eksempelvis hvis jeg skriver, at jeg har et gidsel - så må politiet slå mig op i KR, finde ud af hvor jeg bor og ransage hytten.

De må dog ikke gøre det samme, hvis jeg skriver i et nødopkald, at Lund har et gidsel. 

 

Det bør være meget logisk. 

 

Tak for det.

Link til kommentar
På 22/04/2019 den 5:02 PM , Tjulle skrev:

Nogle siger man gerne må skyde folk selvom man har bygger skilt oppe, hvor andre mener at det må man ikke. 
Nogle mener at man gerne må regere på hvad civile siger igennem 112 calls, hvor andre mener at det må man ikke.
og der er sikker flere eksempler på ting som de har forskellige holdninger til
Men igen, så er det også meget forskelligt hvordan vi opfatter reglerne. 
 

Nu lyder det næsten også som om du selv har en anden opfattelse af hvad du får fortalt fra staff. 

En god ide vil være fra start af at lære reglerne og og så vide at, det der står i reglerne gælder uanset hvad staff siger. (Medmindre det er psyko dynn)

På 23/04/2019 den 8:28 AM , Lund skrev:

 

Hvorfor i alverden skulle man måtte det?

Så kan jeg jo bare skrive /112 Rasmuss har printere - Og så er panserne inde i din base.

 

Hvis det dog er tilfældet, så skal @Houston nok ændre regel 15.30

 

 

Hvis der blev skrevet det ville jeg også have raided dig ❤️ 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.