Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag


Bananen

Recommended Posts

Var det fordi jeg skød dig her til aften du har lavet dette forslag eller bare generelt?

 

Mener selv at hjemløs skal have en mulighed for at få et våben, jeg fik lavet 500k på donations så man går jo endelig fra fattig til rig. 

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Lige nu, Kagen skrev:

Var det fordi jeg skød dig her til aften du har lavet dette forslag eller bare generelt?

 

Mener selv at hjemløs skal have en mulighed for at få et våben, jeg fik lavet 500k på donations så man går jo endelig fra fattig til rig. 

det bare generelt 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Bananen skrev:

Hej jeg synes det er ret failrp at en hjemløs kan få et våben.

her er nogen grunde til hjemløse ikke skal have våben:

1. De er hjemløse de burde være fattig ikke rich kid med våben.

2. Det ødelægger også rp hvis en Tyv eller gangster siger du er kidnappet eller muger personen, og den hjemløse trækker våben og skyder dem begge og den lille fattige dreng vinder.

3. En hjemløs skal være svag, hjælpeløs, og fattig, men hvis en hjemløs løber med en våben til 5000kr så er personen måske ikke så fattig.

 

Håber i fjerne det så bliver lille Lasse her glad. 😄

 

Altså, der er forskel på om man er fattig, eller om man er hjemløs.

En fattig er fattig.

En hjemløs har bare ikke noget sted at bo. Jeg ved dog ikke om stavox hentyder til en fattig person, med det skin de hjemløse har.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Monada skrev:

Altså, der er forskel på om man er fattig, eller om man er hjemløs.

En fattig er fattig.

En hjemløs har bare ikke noget sted at bo. Jeg ved dog ikke om stavox hentyder til en fattig person, med det skin de hjemløse har.

Jeg regner med de hentyder til med deres skin til hjemløs at de er fattig da jobbet handler om at tikke om penge fordi det gøre de fleste hjemløse

Link til kommentar
Del på andre sites

Ærligt syntes jeg generelt der er intet galt med det, bare pga at nogen har et våben betyder ikke de er rige. Dette forslag er nytteløs og hjemløse byrde også have lov til at gå med våben. De er allerede nerfede med at de kun kan bruge håndpistoler og en hjemløs er ikke ment som en svag person men mere en med ikke ligeså mange rettigheder som en borger

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er meget muligt at du gerne have dette forslag igennem fordi du synes, at det er FailRP hvilket det ikke er. Men du vægler at -Reppe dårlig respons, er det så fordi du ikke kan tåle dårligs respons, eller er det @Maloni skriver?

 

Tilbage til dit, yderst dårlige og nytteløse, forslag.

En hjemløs er som ordet beskriver, en borger uden fast bopæl/bolig, hvilket betyder, at Karsten kan være stenrig uden at have en fast bopæl/bolig, derved kan Karsten også have et helt våbenlager i sin taske. 

 

Så for lige at opsummere min pointe, en hjemløs kan være en person som i realiteten er pisse rig, og ikke gider at betale regninger og lign. Derfor kan og burde have et håndvåben.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.