Hop til indhold
Stavox

[Solved] Lockpick Post depoter


Maloni

Recommended Posts

Hejsa min idé er at man kan raide en Pakkeomdeler og hvis der er post i depotet kan man lockpicke det og få fat i det der er blevet bestilt dermed gør det mere værd at raide pakkeomdelere, også at gøre at pakkeomdeler jobbet er ikke helt risiko frit idet at man kan nemt skaffe genstande til at kunne gro weed nemt, retter sagt også at gøre sådan at du også skal lægge tid i sikkerhed af dit depot (ev.t en base) for at kunne drive et godt firma med glade kunder

-Credit Pablo-

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Jimmi skrev:

Ja, det er over et år gammelt, men jeg tænker at det ikke vil give mening. Du forklare ikke særligt meget om hvor du tænker det kunne fungere.

Tak har tilføjet nogle flere punkter om hvordan det kunne ændre rpen

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Maloni skrev:

Hejsa min idé er at man kan raide en Pakkeomdeler og hvis der er post i depotet kan man lockpicke det og få fat i det der er blevet bestilt dermed gør det mere værd at raide pakkeomdelere, også at gøre at pakkeomdeler jobbet er ikke helt risiko frit idet at man kan nemt skaffe genstande til at kunne gro weed nemt, retter sagt også at gøre sådan at du også skal lægge tid i sikkerhed af dit depot (ev.t en base) for at kunne drive et godt firma med glade kunder

-Credit Pablo-

Syntes ikke det lyder som en særlig god ide. Så hvis du f.eks bestilte våben for over 40K og du så mister dem pågrund af en nybegynder stiller deres pakkebur lige ude for byen ubeskyttet, og hvor der så kommer en og stjæler hele lortet uden en dråbe på panden ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, JackS skrev:

Syntes ikke det lyder som en særlig god ide. Så hvis du f.eks bestilte våben for over 40K og du så mister dem pågrund af en nybegynder stiller deres pakkebur lige ude for byen ubeskyttet, og hvor der så kommer en og stjæler hele lortet uden en dråbe på panden ?

Måske behøves det ikke at gå ud over spilleren men hellere nybegynderen at raiderne får nogle genstande på pakkeomdelerens bekostning ligesom politiskabet når man lockpicker det får man et gratis våben dog i denne sag ville nybegynderen have en eller anden straf enten at han mister penge 

Link til kommentar
Del på andre sites

50 minutter siden, Maloni skrev:

Måske behøves det ikke at gå ud over spilleren men hellere nybegynderen at raiderne får nogle genstande på pakkeomdelerens bekostning ligesom politiskabet når man lockpicker det får man et gratis våben dog i denne sag ville nybegynderen have en eller anden straf enten at han mister penge 

Så det du siger er, at lille Ali som er kommet ind på serveren og bliver pakkeomdeler,  han stiller sit depot på fortorvet uden nogen form for beskyttelse. Imens sker dette, at rige Abdullah køber weed og våben for lidt over 400K. Fem minutter senere kommer Taliban og raider lille Ali, som nu skal til at betale rige Abdullah 400K som han ikke har? Eller har jeg misforstået noget?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Jimmi skrev:

Så det du siger er, at lille Ali som er kommet ind på serveren og bliver pakkeomdeler,  han stiller sit depot på fortorvet uden nogen form for beskyttelse. Imens sker dette, at rige Abdullah køber weed og våben for lidt over 400K. Fem minutter kommer Taliban og raider lille Ali, som nu skal til at betale rige Abdullah 400K som han ikke har? Eller har jeg misforstået noget?

 

Self. vil man ikke kunne stjæle hele pakket værdier fx mister abdullah ikke 400k og modtager stadig alt han har bestilt samtidig modtager taliban ikke alle 400k værd af ting dog modtager fx 5k og der skal lille ali betale 5k eller en procent af det afhængig af hvor mange penge han har. Lidt ligesom politiskabet modtager du ikke alle våben ved at lockpicke en gang desuden vil det også give mening at gøre at depotet maks kan lockpickes et hvis antal gange under et raid

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Det lyder som en fin idé, men det er i forvejen ikke særlig højt lønnet at være pakkeomdeler, og heller ikke særlig attraktivt. At gøre det sværere, tror jeg ikke vil tiltrække flere til jobbet - selvom det lyder som en god idé.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.