Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] Klage på Monada


Nielsen !

Recommended Posts

`Hej, ja jeg har så valgt at klage på monada fordi: 

1:Demote uden grund altså skriver ikke grunden til jeg bliver demotede.

2:Snakker grimt og det tænker jeg ikke han skal gøre nu hvor han skal vise at han er den store og bestemmer. 

3: Kører med en der er eftersøgt altså han laver ikke sit job og bare kører rundt og ikke laver noget.

4:Det var da også mærkligt han kunne huske hvordan jeg havde opført mig "dårligt" 

Undskylder stavefejl..

Hilsen Greda... 

 

Link til kommentar

Hej Nielsen !.

 

Som rigspolitichef, må jeg gerne demote dig uden nogen grund, jeg har også op til flere gange forklaret dig, hvorfor du er blevet demoted.

Men vi kan tage den igen 🙂

 

En aften eller to efter jeg er blevet vicerigspolitichef, går jeg vicerigspolitichef. Du vælger så at sige at jeg er dum og ond, fordi at jeg gik vicerigspolitichef og fordi du mistede din indsatsleder rank. Udover det, har jeg set dit arbejde før, flere gange har du brudt en regel eller to. Og du er generelt umoden som betjent. Derfor vælger jeg at demote dig.

 

2 Minutter efter, skriver du at du har en klage på en af mine betjente. Vi møder op, og du fortæller mig hvad der er sket.

Du fortæller mig at han sagde du skulle gå ud af pd, da du ikke havde noget at gøre dig nede, du følte det tilsyneladende provokerende at han sagde til dig at du skulle gå ud af PD. Jeg tror også godt du selv ved, at du ikke havde noget at gøre nede i PD. Jeg følte din klage var meget barnlig. 10 Minutter efter er du så betjent igen, hvorefter jeg demoter dig, da jeg stadig syntes at dit arbejde var uprofessionelt.

 

Du skriver så til mig, at du vil mødes. Vi mødes, og jeg fortæller dig flere gange, om hvorfor du er blevet demoted.

 

Så truer du mig med "at calle admin".

 

Den dag ser jeg ikke mere til dig.

--

Idag hvor du bliver demoted.

 

Da jeg som vicerigspolitichef selv må vælge hvem der er med i min styrke, vælger jeg så at demote dig, da jeg ikke syntes om den episode jeg havde med dig for en uge siden. 

Du brokker dig, og truer med at lave en klage. Hvilket du så har gjort.

Du beskylder mig for at tale grimt, men hvad har jeg sagt og gjort?

Alt i alt, har jeg lov til at demote dig, og ifølge mig er der intet der.

 

- Monada

Link til kommentar

Hej

Jeg kan godt følge dig, men jeg følger bare du snakket ret grimt til mig og du sagde hvis jeg ikke tager hel fejl var det sådan er "er du dum´" "Hvad laver du er du dum"

Men prøver bare at sige at jeg at jeg ikke vil være uvenner med dig, og at du også gerne lige om´skrive en grund anden gang

 

Greda

"

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.