Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - Br1zzle | Dårligt staff arbejde


Merlin

Recommended Posts

Dit ingame navn: Merlin
Staff ingame navn: Br1zzle
Dit SteamID: STEAM_0:1:59856354
Staff SteamID: STEAM_0:0:47078412
Forklar situationen: Det hele starter med at jeg kommer til at kører en ned på vejen. Jeg har intet gjordt for at prøve og kører ham ned eller noget. Jeg ligger over i den anden vejbane da 
jeg drejer i et sving. Da jeg så kommer kører i svinget vælger Kenzooo så at gå lige ud foran bilen så han bliver kørt ned. Derefter kommer Br1zzle og siger "Du kører da vidst ikke så godt" 
Derefter giver Br1zzle mig carban. Jeg går ud fra det er pga. jeg ved en fejl kørte kenzooo ned, da jeg ikke kunne undgå det da han hopper ud foran bilen. Jeg syntes det er lidt mærkeligt,
At man ikke kan sige hvorfor jeg skal have Carban og hvorfor man skal være sådan. Det er sku et stykke dårligt staff arbejde.
Bevis: Jeg har intet bevis. Men tror sku ikke knægten lyver om det...
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.