Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] undskyld staff...


Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:224633229

Hvorfor skal du unbannes: hej mit navn er jakob og jeg er virkelig ked af det over for hvad jeg gjorde... jeg rdm og derfor er jeg blevet perm ban. Jeg vil gerne sige undskyld fordi jeg vidste hvad jeg gjorde, men ikke kendte konsekvensen, og derfor ved jeg at jeg skal tage mig sammen. Det er forståligt hvorfor jeg er blevet bannet, og hvis jeg ikke bliver un-ban er det okay. Undskyld staff men i må have det godt og have en god dag. Undskyld for min dumhed

VH Jakob

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:224633229

Grund: RDM - LTAP - Gider åbenbart ikke spille herinde

Navn: jakobschmidtsdorff

AdminID: STEAM_0:0:64824744 - JackS [junioradmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 10-04-19 18:43


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

39 minutter siden, JackS skrev:

Hej.

Kan ikke se hvorfor du skulle komme ind igen, efter dine dårlige rp situationer.

Du må komme med nogen begrundelser.

jeg ved godt det var dumt og jeg er pisse sur på mig selv over det. Jeg ved ikke om der er nogle begrundelser fordi jeg gjorde hvad jeg gjorde og de var dumt men ville bare sige at jeg aldrig vil gøre noget ligene igen. Det er jo fair nok hvis jeg ikke bliver unban men ville bare sige undskyld for det jeg gjorde og måske så med lidt held blive unban men... ha det godt. undskyld

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.