Hop til indhold
Stavox

selfDestructAll()


Expel

Recommended Posts

19 minutter siden, Børge lund eriksen skrev:

Kan man så lave en E2 der gør sådan når den originale ejer af dupen så skriver en enkel kommando i chatten så fjerner den dupen & crasher dupen sådan når personen spawner dupen igen så bliver dupen ved med at fjerne det

Det er der allerede flere der gør.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Børge lund eriksen skrev:

Hvis du ikke kan lave en så prøv at kontakt en af de der E2 maskiner såsom 

@ZeNoxXi @Merlin<3 @Trixx osv.

Hvis han skriver han er igang med en, så er han igang med en. Jeg vil hellere selv eksperimentere med det, end at spørge en der kan det.

 

Jeg synes man lærer mest, når man selv gør det.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Scaled skrev:

Hvis han skriver han er igang med en, så er han igang med en. Jeg vil hellere selv eksperimentere med det, end at spørge en der kan det.

 

Jeg synes man lærer mest, når man selv gør det.

 

7 timer siden, Kagen skrev:

Du lærer intet ved at få en anden til at gøre det

Nu skriver han jo også hvis

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Abdi Aziz skrev:

Du kan bare bruge Q menu’en? Der er da ingen grund til, at lave/ købe en hel E2, når det kan gøres på under 10 sec...

 

// Abdi

Har du overvejet at det er for at sikre sig at folk ikke bruger hans baser osv ulovligt? Eller generelt bare andre spillere som han ikke kan q menu

 

// Skriver mit navn her hvis du ikke har øjne i skallen til at se det over teksten.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, slaskefar skrev:

Har du overvejet at det er for at sikre sig at folk ikke bruger hans baser osv ulovligt? Eller generelt bare andre spillere som han ikke kan q menu

Gider er faktisk ikke noget, som jeg havde tænkt på. Det er en god ide, at lave en E2 til det! 

 

// Abdi

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
På 15/4/2019 den 2:50 PM , Børge lund eriksen skrev:

Kan man så lave en E2 der gør sådan når den originale ejer af dupen så skriver en enkel kommando i chatten så fjerner den dupen & crasher dupen sådan når personen spawner dupen igen så bliver dupen ved med at fjerne det

Du kan gøre at dine E2 er låst fast til et bestemt steamid eller andet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.