Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Ber om en chance til


jbj0203

Recommended Posts

STEAM_0:1:95257645

 

Jeg har været banned i noget tid og jeg synes det er på tide at jeg fir en chance til.

Vil gerne tage mit RP seriøst og vise at jeg synes at stavox er en god server og den fortjener folk som kan tage det seriøst.

Jeg ved godt jeg har været virkelig uansvarlig, så det vil jeg gerne vise at jeg kan lave om på.

Jeg synes at stvaoxer en virkelig og server og jeg har savnet den i virkelig lang tid så jeg vil virkelig gerne have en chance til for at vise jeg kan tage det seriøst.

Jeg er også 100% klar over at det  overhovedet ikke er i orden det jeg har gjort og der skal meget til før jeg kan blive unbanned, men jeg vil virkelig gerne vise at jeg er god nok til at spille på stavox.

Så jeg ber om en chance til .

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:95257645

Grund: Troller rundt skyder staff i case

Navn: mads er mega sej

AdminID: STEAM_0:1:64211367 - DEAGLEMEISTER [user]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 13-01-19 21:42


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil sørge for at vise at jeg er en ansvarlig spiller og tage jeg  vil tage mit rp seriøst.

Jeg har virkelig savnet Stsavox så vil virkelig gerne vise at jeg kan tage mir rp seriøst.

Gundalf var en som jeg mødte på serveren og så snakked vi lidt sammen og har spilled rp sammen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.