Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Donkeh


DoctorPjuskeBusk

Recommended Posts

Dit ingame navn: DoctorPjuskeBusk

Staff ingame navn: Donkeh

Dit SteamID: STEAM_0:0:140375944

Staff SteamID: STEAM_0:0:60715145

 

Forklar situationen:

Vi (Ra1fi, DEAGLEMEISTER og jeg) står ude foran Donkeh's base, hvor vi prøver at se om der er nogle små "cracks" man kan keypadcrack.
Det vi så oplever er, at man kan høre Donkeh gå ind og ud af sin bil gentagende gange, i starten gør vi intet ved det, da vi tænker at han skal til at køre, men vi begynder at realisere,
at han udnytter en glitch for at kunne se, hvor vi er udenfor (i tredjeperson), som vi mener ligger under metagaming. Vi tilkalder så en staff, hvor Maxx0758 teleportere hen til os,
han håndterer situationen roligt, de vælger så at bruge undskyldningen "at de bygger", men vi finder det meget besynderligt, da bliver ved med at hoppe ind i bilen gentagende gange uden at køre,
men bare holde stille (længere inde i Casen kommer DEAGLEMEISTER til, at "bugge" ind i væggen, hvilket ikke var vores intentioner). Casen bliver så afsluttet med argument
"at de var i gang med at bygge, og at de kun rykkede på bilen for at få plads". Bagefter dette vælger Ra1fi og DEAGLEMEISTER, at starte et raid, hvor jeg dør
(jeg valgte ikke at deltage i dette raid). Bagefter deres raid, kører jeg hen til basen igen (mit NLR er overstået på dette tidspunkt). Jeg bliver downed i en skydudveksling mellem DEAGLEMEISTER
og Mommy (på dette tidspunkt ligger jeg downed lige i garageporten, og jeg havde intet våben på mig). Efter skududvekslingen kommer Donkeh og fortæller mig at "det var dumt gjort",
bagefter færdiggøre han mig, uden nogen form for advarsel (regner med at han bruger chatten, som et redskab i denne situation). Jeg tilkalder en staff, også kommer Else.
Jeg forklarer situationen til Else, hvor efter han tp'er til Donkeh. Efter noget tid kommer han tilbage, og fortæller mig at jeg åbenlyst ligger i basen. Jeg fortæller ham derefter,
at Donkeh metagamer, fordi han bruger chatten, og Else siger derefter at han vil tjekke op på det. Han kommer tilbage, og snakker omkring nogle irelevante ting ift. casen. HAN kommer
frem til et "kompromis", hvilket lyder på at "jeg får mine ting tilbage, og at hvis jeg gerne vil komme videre sagen, skal jeg lave en staffklage", hvilket jeg har valgt at gøre her.


Bevis:

Jeg har dsv. intet bevis, men håber at han godt selv kan huske disse episoder

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

@DoctorPjuskeBusk godaften DoctorPjuskeBusk

- Jeg kan som det første ud fra mit perspektiv prøve at forklare dig det med bil episoden. Dette er en staff klage på mig så tænker ummidelbart at det er mig vi fokusere på, jeg har jo i min personlig mening fortalt sandheden, ''Jeg'' rykkede bilen for at lave nogen 8x8x1 plader oppe i taget på vores base. Jeg kan selvfølgelig ikke vide med sikkerhed om i har fordrejet det til at jeg udnyttede bilen men det kan jeg allerede på vegne af mig selv sige at jeg ikke gjorde (Jeg har kun rykket på bilen for at gøre plads til pladerne i taget) Maxx har også selv kan jeg formode givet grønt lys, jeg har selvfølgelig ikke beviser på at jeg ikke har gjort det, men håber at det jeg fortæller dig det har en indflydelse.

 

- Efterfølgende nævner du også i din staff klage

20 minutter siden, DoctorPjuskeBusk skrev:

 

(jeg valgte ikke at deltage i dette raid). Bagefter deres raid, kører jeg hen til basen igen (mit NLR er overstået på dette tidspunkt). Jeg bliver downed i en skydudveksling mellem DEAGLEMEISTER
og Mommy (på dette tidspunkt ligger jeg downed lige i garageporten, og jeg havde intet våben på mig). Efter skududvekslingen kommer Donkeh og fortæller mig at "det var dumt gjort",
bagefter færdiggøre han mig, uden nogen form for advarsel (regner med at han bruger chatten, som et redskab i denne situation)
Bevis:

Jeg vil igen prøve at formulere mig fra min synsvinkel, det jeg så det som var at vi var lige blevet raidet af formodentligt to af dine kammerater, på dette tidspunkt ifm. Af rp er mig og Mommy lidt chorkeret hvor du jo så efterfølgende hopper ind i vores base og så skriver raid. Grunden til at jeg vælger at skyde dig er mest af alt pga. Selvforsvar og fordi at vi på forhånd havde bedt jer før i tiden om at gå væk (Kan du ikke bruge pga. NLR  kan jeg godt se), og tilkalt politiet. Det kan muligvis godt bare være mig og Mommy der har vadet alt for hurtig til at reagere hvor vi jo så har brugt dødelig magt. Kan heller ikke selv ummidelbart huske at jeg på noget tidspunkt har sagt ''det var dumt gjort'' hvis jeg har, var det selvfølgelig ikke min mening at provokere dig og/eller jer eller på nogen måde irritere jer.

 

Håber at det gav dig et indblik fra min side af hvordan situationen og hvordan jeg oplevede det.

 

// Donkeh

Link til kommentar
Del på andre sites

@DEAGLEMEISTER Goddag Deaglemeister

Jeg kiggede på klip 1 - Og der kan man se på ovenstående argumenter for den tidligere kommentar at han var løbet ind. Det man udover det, kan se er at vi har direkte ild kamp og din ven højstsansynligt hopper ind i basen i mens. Hvilket i min opfattelse er en fejl for hans side af, da han RP mæssigt godt kan se faren, men ikke valgte at reagere på den. Jeg ved godt der ikke er nogen fearRP på serveren men at han kan se at vi skyder på hinanden så burde han måske også have reageret på anderledes på situationen (Sådan havde jeg forestillet mig det) Men det gjorde han så ikke og løb ind hvilket jo så som nævnt var med til konklusionen af at han belv skudt.

 

2 timer siden, Donkeh skrev:

Efterfølgende nævner du også i din staff klage

Jeg vil igen prøve at formulere mig fra min synsvinkel, det jeg så det som var at vi var lige blevet raidet af formodentligt to af dine kammerater, på dette tidspunkt ifm. Af rp er mig og Mommy lidt chorkeret hvor du jo så efterfølgende hopper ind i vores base og så skriver raid. Grunden til at jeg vælger at skyde dig er mest af alt pga. Selvforsvar og fordi at vi på forhånd havde bedt jer før i tiden om at gå væk (Kan du ikke bruge pga. NLR  kan jeg godt se), og tilkalt politiet. Det kan muligvis godt bare være mig og Mommy der har været alt for hurtig til at reagere hvor vi jo så har brugt dødelig magt. Kan heller ikke selv ummidelbart huske at jeg på noget tidspunkt har sagt ''det var dumt gjort'' hvis jeg har, var det selvfølgelig ikke min mening at provokere dig og/eller jer eller på nogen måde irritere jer.

 

 

Jeg kiggede efterfølgende på klip 2 - Og der kan man sådan nogenlunde se hvad jeg forklare i den tidligere kommentar, det her er jo så blot efter hendelsen er fundet sted (Klip 2) men jeg håber du har læst denne besked så du har fået indblik af min sysnvinkel og hvordan jeg så på situationen på det givne tidspunkt.

 

2 timer siden, Donkeh skrev:

@DoctorPjuskeBusk godaften DoctorPjuskeBusk

- Jeg kan som det første ud fra mit perspektiv prøve at forklare dig det med bil episoden. Dette er en staff klage på mig så tænker ummidelbart at det er mig vi fokusere på, jeg har jo i min personlig mening fortalt sandheden, ''Jeg'' rykkede bilen for at lave nogen 8x8x1 plader oppe i taget på vores base. Jeg kan selvfølgelig ikke vide med sikkerhed om i har fordrejet det til at jeg udnyttede bilen men det kan jeg allerede på vegne af mig selv sige at jeg ikke gjorde (Jeg har kun rykket på bilen for at gøre plads til pladerne i taget) Maxx har også selv kan jeg formode givet grønt lys, jeg har selvfølgelig ikke beviser på at jeg ikke har gjort det, men håber at det jeg fortæller dig det har en indflydelse.

 

- Efterfølgende nævner du også i din staff klage

Jeg vil igen prøve at formulere mig fra min synsvinkel, det jeg så det som var at vi var lige blevet raidet af formodentligt to af dine kammerater, på dette tidspunkt ifm. Af rp er mig og Mommy lidt chorkeret hvor du jo så efterfølgende hopper ind i vores base og så skriver raid. Grunden til at jeg vælger at skyde dig er mest af alt pga. Selvforsvar og fordi at vi på forhånd havde bedt jer før i tiden om at gå væk (Kan du ikke bruge pga. NLR  kan jeg godt se), og tilkalt politiet. Det kan muligvis godt bare være mig og Mommy der har vadet alt for hurtig til at reagere hvor vi jo så har brugt dødelig magt. Kan heller ikke selv ummidelbart huske at jeg på noget tidspunkt har sagt ''det var dumt gjort'' hvis jeg har, var det selvfølgelig ikke min mening at provokere dig og/eller jer eller på nogen måde irritere jer.

 

Håber at det gav dig et indblik fra min side af hvordan situationen og hvordan jeg oplevede det.

 

// Donkeh

 

// Donkeh

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.