Hop til indhold
Stavox

[Solved] Peek system


~Misser~

Recommended Posts

Alle ved jo at der er kommet nogen nye våben til serveren. Meen jeg tror ikke at alle ved at der faktisk føre et peek system med til våbene? Ja du hørte rigtigt der er et peek system som er lavet til våbene men kan også bruges med de gamle mener jeg selv. Men i hvertfald min pointe er at det kunne være fedt med peek systemet. Det giver en følelse af at man faktisk er pro med våben. + så kunne det være sejt hvis man jo som sagt kan kigge rundt om hjørne uden at skulle løbe ud med hele kroppen. Jeg tror at de fleste ville synes om sådan et system, men who knows. Skriv en kommentar om hvad du synes!

 

Glæder mig til at høre jeres meninger! ❤️

 

VH. Heimer

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Scaled skrev:

Altså hvis det er sådan, at man kun kan se hovedet når folk peeker, så synes jeg ikke om det - det ville nok skabe en del uretfæedigheder.

 

Ellers lyder det som et fint forslag.

 

Ser du jeg har selv testet peek systemet og den peeker ikke sådan at det eneste der kan ses er hovedet. man kan se en del at kroppen, men man kan dog stadig kigge uden at kunne blive sprayet ned på hele kroppen 🙂

 

tak for feedback

 

VH. Heimer

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kunne godt forestille mig nogen personer bygge baser der ville være UMULIGE at raide hvis dette blev tilføjet.

Tænker, at det skulle have sine ulemper og fordele. Eksempel: Våbnet bliver mere ustabilt, spray er mindre kontrolleret - dog er man mindre tilstrækkelig til at blive skudt.

Link til kommentar
Del på andre sites

49 minutter siden, Bims skrev:

Jeg kunne godt forestille mig nogen personer bygge baser der ville være UMULIGE at raide hvis dette blev tilføjet.

Tænker, at det skulle have sine ulemper og fordele. Eksempel: Våbnet bliver mere ustabilt, spray er mindre kontrolleret - dog er man mindre tilstrækkelig til at blive skudt.

 

peek systemet virker næsten præcis ligesom i PubG. Dit spray bliver ikke som sådan ødelagt. våbnet har ikke en særligt stor virkning på peek systemet. Det eneste der sker er at dit view drejer lidt, våbnet bliver ikke dårligt eller skyder dårliger af det. Man skal self være god til at ramme ellers hjælper det ikke særligt mange der kan bruge det til noget (det kræver "øvelse" for at kunne skyde godt med peek). Det der med baser, det er der jo ikke så meget med alligevel for folk bygger allerede baser som er umulige. men ja  tak for dit feedback. Bims ❤️

 

VH. Heimer

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja tænker lidt det ville blive misbrugt til bugs osv, fx det bims snakkede om at folk ville bygge base med formålet at peek. så vil jeg dog sige det er ikke den beste ide, men hvis man fik lavet som du siger at det bliver sværere at skyde, kunne det skam være en mægtigt fin ide ifølge mig. 

 

Tror dog man skulle tænke mere over dette 😄

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Hondo skrev:

Ja tænker lidt det ville blive misbrugt til bugs osv, fx det bims snakkede om at folk ville bygge base med formålet at peek. så vil jeg dog sige det er ikke den beste ide, men hvis man fik lavet som du siger at det bliver sværere at skyde, kunne det skam være en mægtigt fin ide ifølge mig. 

 

Tror dog man skulle tænke mere over dette 😄

 

 

ser du min ven peek systemet i en base ville være dårligt for en person der ikke kunne i forevejen men man kan så vende den om og sige hvis der er en der godt kan så kan man godt være lidt OP. Der er ikke de største bugs med peek systemet og du kan ikke rigtigt kigge igennem alle vægge med det. Men ja tak for dit feedback. Hondo <3

 

VH. Heimer

Link til kommentar
Del på andre sites

Syntes det er en fin ide, dog syntes jeg også lige som de andre, at det hurtigt kan blive utrolig, "overpowered", syntes dog det er et fedt opslag. Kan du evt forklare lidt om hvordan man burger det (Tasterne på tastaturet). Kan egentlig godt lide ideen, men som bims også sagde, kan baser blive meget svære at raide. Tænker godt man kunne udvikle på ideen, men som det ser ud nu, ville jeg personligt mene, det ville blive "overpowered".

 

- Dog syntes jeg det fuldstændige ligegyldige "-Reps" folk kommer med, da det er et forsalg. kom derimod med en grund til -rep'et, lige som @Beider

Forstæt god dag 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutter siden, Rasmusss skrev:

Syntes det er en fin ide, dog syntes jeg også lige som de andre, at det hurtigt kan blive utrolig, "overpowered", syntes dog det er et fedt opslag. Kan du evt forklare lidt om hvordan man burger det (Tasterne på tastaturet). Kan egentlig godt lide ideen, men som bims også sagde, kan baser blive meget svære at raide. Tænker godt man kunne udvikle på ideen, men som det ser ud nu, ville jeg personligt mene, det ville blive "overpowered".

 

- Dog syntes jeg det fuldstændige ligegyldige "-Reps" folk kommer med, da det er et forsalg. kom derimod med en grund til -rep'et, lige som @Beider

Forstæt god dag 🙂

Det er nok fordi folk er uenige med forslaget...

Det ville ingen forskel for hvis allesammen skrev præcist det samme?

Scaled og Bims har dækket det jeg ville sige, og derfor har jeg også +Rep'et deres mening.

Link til kommentar
Del på andre sites

45 minutter siden, Mic skrev:

Det er nok fordi folk er uenige med forslaget...

Det ville ingen forskel for hvis allesammen skrev præcist det samme?

Scaled og Bims har dækket det jeg ville sige, og derfor har jeg også +Rep'et deres mening.

Tja, men jeg syntes ikke at der er nogen grund til at give -rep, det gør mere bare så man føler at ens opslag er dumt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Så ved jeg heller ikke helt hvorfor det her skulle gavne serveren. Nu har serveren nogle player models som er foroverbøjet. For at være ærlig vil jeg tro at det kommer til at se fucked ud hvis du læner dig til den ene side. Hvis det bliver aktuelt kan man jo ligesom i Rainbow six siege bare peek lean spam. Altså kig frem og tilbage hele tiden.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 08/04/2019 den 10:14 PM , Heimer skrev:

Alle ved jo at der er kommet nogen nye våben til serveren. Meen jeg tror ikke at alle ved at der faktisk føre et peek system med til våbene? Ja du hørte rigtigt der er et peek system som er lavet til våbene men kan også bruges med de gamle mener jeg selv. Men i hvertfald min pointe er at det kunne være fedt med peek systemet. Det giver en følelse af at man faktisk er pro med våben. + så kunne det være sejt hvis man jo som sagt kan kigge rundt om hjørne uden at skulle løbe ud med hele kroppen. Jeg tror at de fleste ville synes om sådan et system, men who knows. Skriv en kommentar om hvad du synes!

 

Glæder mig til at høre jeres meninger! ❤️

 

VH. Heimer

Well, hvis playermodellen skal 'peeke' så kommer det til at være tungt. Personligt kan jeg godt se det fede i ideen, men der er bare for mange ting, der kan abuses ved det.

 

3 timer siden, Beider skrev:

Så ved jeg heller ikke helt hvorfor det her skulle gavne serveren. Nu har serveren nogle player models som er foroverbøjet. For at være ærlig vil jeg tro at det kommer til at se fucked ud hvis du læner dig til den ene side. Hvis det bliver aktuelt kan man jo ligesom i Rainbow six siege bare peek lean spam. Altså kig frem og tilbage hele tiden.

Det ville det medmindre, at man gør at modellen ikke er foroverbøjet og derefter peeker, men igen det ville være tungt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.