Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request


Gonor Rhea

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:147728714

Hvorfor skal du unbannes: sagen er den jeg afpressede staff medlem bims fordi han admin abussede lige for øjnene af mig og jeg gerne vil have ny bil så jeg så chancen for at skrabe de sidste 200k sammen, det gav så bagslag og set i bakspejlet var det også en rigtig dum ide tænkte ikke ligefrem jeg kunne få permban for et større mug men det skete altså og jeg vil gøre alt for at komme ind på serveren igen jeg savner den virkelig meget. 

______________________________

 

ved godt at jeg i den tidligere unban request gav udtryk for jeg ikke vil unbannes og tingene har altså ændret sig siden igår JEG VIL VIRKELIG GERNE IND OG SPILLE IGEN.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:147728714

Grund: Prøver at afpresse staff

Navn: Uber

AdminID: STEAM_0:1:237384179 - HakunaMatata [admin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 07-04-19 20:42


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, UareANautist skrev:

fordi han admin abussede lige for øjnene af mig

Igen, jeg kan godt se på det hele - at jeg måske skulle spørge om vi lige kunne låne din tank, men uanset hvad var det gjort kun for at give Bonzia et lille pust i den rigtige retning, fordi det ikke gav meningen, at han skulle vente længere tid.

Jeg ville ikke kalde det abuse, men en misforståelse mellem spiller og staff, men det kan du måske stadigvæk ikke forstå.

Du skrev på din gamle unban request, at du godt selv kunne se, at dit ban var helt okay -  men nu har du ventet nok tid?

 

Jeg skal nok lige snakke med Mikk inden jeg tager en beslutning.

Kommer snart tilbage med et nyt svar.

Hilsen Bims

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, UareANautist skrev:

men bims kan du ikke selv se det er åndsvagt når 200k ingame svarer til 5kr eller sådan noget hvis du virkelig er ked af det så pm mig

så skal du nok få 200k når vi kommer ingame igen

 

What?

Jeg har ikke brug for dine penge 😂

Det her har intet afgøre med mængden af penge du har ‘requestet’ men grundlaget.

Du får svar når Mikk og jeg har talt, hvilket nok først bliver imorgen, hilsen Bims.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.