Hop til indhold
Stavox

Fading door der åbner med en ranger


Expel

Recommended Posts

man starter med at lave en fading door og en ranger

 

Man sletter @trigger og @persits 

 

----------

@name (Navn)

@inputs 

@outputs

----------

på @ inputs skriver man fx egp skærme og rangers og på @outputs skriver man fadingdoors og så videre 

 

så man skriver det her

 

----------

@name (Navn på e2en)

@inputs Ranger:entity

@outputs Door

----------

 

når man laver et input skriver man først navnet man skal bruge senere og derefter hvad det er altså fx wirelink eller entity

nu skal vi skrive selv koden e2en tager koden oppe fra og ned

 

så vi laver en if(first()){ } det går vi sådan her

 

----------

@name test

@inputs Ranger:entity

@outputs Door

 

if(first()){

#her skriver man det første kode der skal køres

}

----------

 

døren skal starte med at være lukket. Lukket = 0 / Åben = 1.

 

----------

@name test

@inputs Ranger:entity

@outputs Door

 

if(first()){

Door = 0

}

----------

 

nu skal vi gøre så døren åbner når man går over rangeren det gør man sådan her

 

if(Ranger:isplayer){

 

}

 

det ser sådan her ud

 

----------

@name test

@inputs Ranger:entity

@outputs Door

 

if(first()){

Door = 0

}

 

if(Ranger:isplayer){

Door = 1

}

----------

 

men nu skal døren jo også lukke så vi  laver en timer det ser sådan her ud timer("(navn)",(tid)) en e2 arbejder i millisekunder

 

----------

@name test

@inputs Ranger:entity

@outputs Door

 

if(first()){

Door = 0

}

 

if(Ranger:isplayer){

Door = 1

timer("Luk",5000)

}

----------

 

nu skal timeren også gøre noget det kalder man en clk

 

 en clk ser sådan her ud if(clk("navn")){ }

 

----------

@name test

@inputs Ranger:entity

@outputs Door

 

if(first()){

Door = 0

}

 

if(Ranger:isplayer){

Door = 1

timer("Luk",5000)

}

 

if(clk("Luk")){

Door = 1

}

----------

 

håber dette hjalp

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

22 timer siden, ibex123 skrev:

 

men nu skal døren jo også lukke så vi  laver en timer det ser sådan her ud timer("(navn)",(tid)) en e2 arbejder i millisekunder

 

----------

@name test

@inputs Ranger:entity

@outputs Door

 

if(first()){

Door = 0

}

 

if(Ranger:isplayer){

Door = 1

timer("Luk",5000)

}

----------

 

@Dalle

Link til kommentar
Del på andre sites

Fed klub du har fået lavet dig.

Da jeg startede på stavox igen, i september, ville jeg vildt gerne lære E2. Men kendte ingen der ville lære mig det, jeg kunne ikke rigtig finde noget på nettet. Og det var svært at lære e2. Så jeg startede simpelt, og efterhånden gjorde det mere avanceret. Men sådan her, kan man hurtig lære e2(når du får flere guides)

Og så kan jeg også godt lide navnet. E2-Land.

Good job🤪

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
@name test
@inputs Ranger:entity
@outputs Door
if(first()){

Door = 0

}

 

if(Ranger:isplayer){

Door = 1

timer("Luk",5000)

}

 

if(clk("Luk")){

Door = 1

}

Husk når du laver flere guides så indsæt det i den kodeforms ting så det er nemmere at læse 

Please tjek den her, før @Trixx dræber dig 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.