Expel Skrevet April 8, 2019 Del Skrevet April 8, 2019 man starter med at lave en fading door og en ranger Man sletter @trigger og @persits ---------- @name (Navn) @inputs @outputs ---------- på @ inputs skriver man fx egp skærme og rangers og på @outputs skriver man fadingdoors og så videre så man skriver det her ---------- @name (Navn på e2en) @inputs Ranger:entity @outputs Door ---------- når man laver et input skriver man først navnet man skal bruge senere og derefter hvad det er altså fx wirelink eller entity nu skal vi skrive selv koden e2en tager koden oppe fra og ned så vi laver en if(first()){ } det går vi sådan her ---------- @name test @inputs Ranger:entity @outputs Door if(first()){ #her skriver man det første kode der skal køres } ---------- døren skal starte med at være lukket. Lukket = 0 / Åben = 1. ---------- @name test @inputs Ranger:entity @outputs Door if(first()){ Door = 0 } ---------- nu skal vi gøre så døren åbner når man går over rangeren det gør man sådan her if(Ranger:isplayer){ } det ser sådan her ud ---------- @name test @inputs Ranger:entity @outputs Door if(first()){ Door = 0 } if(Ranger:isplayer){ Door = 1 } ---------- men nu skal døren jo også lukke så vi laver en timer det ser sådan her ud timer("(navn)",(tid)) en e2 arbejder i millisekunder ---------- @name test @inputs Ranger:entity @outputs Door if(first()){ Door = 0 } if(Ranger:isplayer){ Door = 1 timer("Luk",5000) } ---------- nu skal timeren også gøre noget det kalder man en clk en clk ser sådan her ud if(clk("navn")){ } ---------- @name test @inputs Ranger:entity @outputs Door if(first()){ Door = 0 } if(Ranger:isplayer){ Door = 1 timer("Luk",5000) } if(clk("Luk")){ Door = 1 } ---------- håber dette hjalp Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Zork Besvaret April 8, 2019 Del Besvaret April 8, 2019 Nu kan jeg godt selv finde ud af en del i E2, men synes det er fedt du forsøger at hjælpe nye ved at gå helt i detaljer så de nye forstår det. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Expel Besvaret April 8, 2019 Forfatter Del Besvaret April 8, 2019 tak for støten haved ikke forventet at der var nogle der ville se det inden imorgen - skrevet på mobil Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
D A L L E Besvaret April 9, 2019 Del Besvaret April 9, 2019 Hvordan regner man ud hvor lang tid den er åben? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Green Besvaret April 9, 2019 Del Besvaret April 9, 2019 22 timer siden, ibex123 skrev: men nu skal døren jo også lukke så vi laver en timer det ser sådan her ud timer("(navn)",(tid)) en e2 arbejder i millisekunder ---------- @name test @inputs Ranger:entity @outputs Door if(first()){ Door = 0 } if(Ranger:isplayer){ Door = 1 timer("Luk",5000) } ---------- @Dalle Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
D A L L E Besvaret April 9, 2019 Del Besvaret April 9, 2019 Havde jeg ikke lige set...... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Expel Besvaret April 9, 2019 Forfatter Del Besvaret April 9, 2019 ok Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pleb Besvaret April 9, 2019 Del Besvaret April 9, 2019 Fed klub du har fået lavet dig. Da jeg startede på stavox igen, i september, ville jeg vildt gerne lære E2. Men kendte ingen der ville lære mig det, jeg kunne ikke rigtig finde noget på nettet. Og det var svært at lære e2. Så jeg startede simpelt, og efterhånden gjorde det mere avanceret. Men sådan her, kan man hurtig lære e2(når du får flere guides) Og så kan jeg også godt lide navnet. E2-Land. Good job🤪 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Expel Besvaret April 9, 2019 Forfatter Del Besvaret April 9, 2019 Hvad syntes i jeg skal lave en om Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kagen Besvaret Juni 6, 2019 Del Besvaret Juni 6, 2019 @name test @inputs Ranger:entity @outputs Door if(first()){ Door = 0 } if(Ranger:isplayer){ Door = 1 timer("Luk",5000) } if(clk("Luk")){ Door = 1 } Husk når du laver flere guides så indsæt det i den kodeforms ting så det er nemmere at læse Please tjek den her, før @Trixx dræber dig Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts
Arkiveret
Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar