Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ransagning af postbiler


Abdi Aziz

Recommended Posts

Hey alle derude.

Jeg har længe siddet med en bagtanke i mit lille hoved. 

Når man er postbud, ligger de fleste og køre af helvede til. De overholder hverken fartgrænser og / eller færdselsloven. De parkere oftest midt på vejen, og bliver sure, når deres bil bliver taget. 

Jeg syntes at det kunne være fedt, nu når de fleste køre som en brækket arm, at politiet kune have mulighed for at ransage bilen. Derfor, hvis man kørte med bla. weed, blev dette taget, og postbudet mistede penge. 

Hvis man så blev taget i at køre med Weed eller lign. Må politiet arresten en. De kan derefter, ligesom med våbentjekke, konfiskere indholdet i bilen. Personen, som har bestil, får derefter en meddelse vedr. hændelsen, og refund ville ske gennem postbuddets pung / bank. 

 

 

Postbuddet kan ikke se, hvad, det de fragter, indenholder. Derfor, ville de køre pænt, for at mindske muligheden for at blive stoppet. 

Hvem vil betale refund af 8 krukker, 2 brusere, jord samt 200 seeds + at man kommer i fængsel, fordi at man køre som en i helvede lidt dårligt.

 

Kom gerne med feedback 🙂 
(ved ike, om dette forslag allerede er fundet sin vej frem, hvis det er, har jeg ikke kunne finde det 🙂)
 

// Abdi

Link til kommentar
Del på andre sites

Lyder fedt, men man burde ikke bare ransage deres bil, hvis der køre dårligt, fordi alle bliver stoppet og så vil det ikke være en pointe i at være postmand.

Man kunne sige, hvis politiet konfiskere deres bil kan man ransage den?

 

-Skrevet på mobil

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er fra 12 year, og jeg vil gerne lave weed.

Jeg får min ven Valdemar til at gå betjent, så bestiller jeg alle mine 24 krukker(Til hele ganget), 500 seeds, brusere og vand. 

Så med omkring 100K brugt på fragt og stoffer, så tager Valdemar(Betjenten) så post manden og ransager lortet så post manden skal af med 100K og Valdemars venner ville kunne bestille nyt, med penge fra POST MANDENS pung.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Guzern skrev:

Jeg er fra 12 year, og jeg vil gerne lave weed.

Jeg får min ven Valdemar til at gå betjent, så bestiller jeg alle mine 24 krukker(Til hele ganget), 500 seeds, brusere og vand. 

Så med omkring 100K brugt på fragt og stoffer, så tager Valdemar(Betjenten) så post manden og ransager lortet så post manden skal af med 100K og Valdemars venner ville kunne bestille nyt, med penge fra POST MANDENS pung.

Nej du vil jo ikke tjene penge på det???

Du betaler 120k som eksempel, og så giver poastmanden dig 120k igen, du ville aldrig tjene penge.

Men det med postmamden skal give fuld refund, et nok lidt overdrevet også.

 

-Skrevet på mobil

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes idéen i det er fedt, men det vil skabe en masse problemer. Som postmand tjener du i forvejen næsten ingen ting ved mindre det et weekend og alle laver weed (hvilket ikke sker mere fordi gambling) og du har profitten i top. Hvis det så faktisk sker vil du måske komme til at kunne tjene, 100-200k på en time plus minus. Hvis dette så kommer vil ingen være postmand fordi at det er en kæmpe underskudsforretning.

 

Hvordan kan vi så løse dette? Jeg tænker evt. man kunne gøre sådan politiet har er boks som hedder "konfiskeret ting", hvori tingende så bliver langt i. Også hvis du virkelig ønsker at lave weed kunne du pdraid for at få dine ting tilbage. Dette ville gøre rpen federe som tyv, så du kan komme til at raid lidt mere, men evt. kunne man også gøre sådan at postmanden skulle betale 20% af det. Hvis han ikke kan betale denne sum penge, vil han så miste sit arbejde resten af dagen.

 

Dette er bare mit perspektiv på dette, det kan også godt være jeg tager helt fejl, men ellers fed idée. 

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Zork skrev:

Jeg synes idéen i det er fedt, men det vil skabe en masse problemer. Som postmand tjener du i forvejen næsten ingen ting ved mindre det et weekend og alle laver weed (hvilket ikke sker mere fordi gambling) og du har profitten i top. Hvis det så faktisk sker vil du måske komme til at kunne tjene, 100-200k på en time plus minus. Hvis dette så kommer vil ingen være postmand fordi at det er en kæmpe underskudsforretning.

 

Hvordan kan vi så løse dette? Jeg tænker evt. man kunne gøre sådan politiet har er boks som hedder "konfiskeret ting", hvori tingende så bliver langt i. Også hvis du virkelig ønsker at lave weed kunne du pdraid for at få dine ting tilbage. Dette ville gøre rpen federe som tyv, så du kan komme til at raid lidt mere, men evt. kunne man også gøre sådan at postmanden skulle betale 20% af det. Hvis han ikke kan betale denne sum penge, vil han så miste sit arbejde resten af dagen.

 

Dette er bare mit perspektiv på dette, det kan også godt være jeg tager helt fejl, men ellers fed idée. 

Lyder som en god løsning

// Abdi

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Mic skrev:

Nej du vil jo ikke tjene penge på det???

Du betaler 120k som eksempel, og så giver poastmanden dig 120k igen, du ville aldrig tjene penge.

Men det med postmamden skal give fuld refund, et nok lidt overdrevet også.

 

-Skrevet på mobil

Så kunne valdemar så gå postbud bare fordi de ikke kunne lide Jimmigaming og ville have 120 k fra ham

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Rasmusss skrev:

Super fed ide.

Jeg syntes Postbuddet skal stå til regning for hvordan han kører.

Ligesom en hitman, de tjener ikke en skid, men hvis de bliver arresteret eller fjerner deres hits, mister de også penge

 

// Rasmusss 

Der er også en del forskel på at miste 5k- 10k og miste 250k.

Postbuddet er ofre nyere spillere, eller bare fattige spillere som gerne vil tjene nogle penge, ikke miste mere end de har.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.