Hop til indhold
Stavox

[Afvist] fejl


Gonor Rhea

Recommended Posts

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:147728714

Grund: Prøver at afpresse staff

Navn: Uber

AdminID: STEAM_0:1:237384179 - Bims [admin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 07-04-19 20:42


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Uber.

Jeg får en case fra Bonzia der har stået og ventet i rigtig lang tid på en Mekaniker der har det svært ved at undgå problemer med politiet. Mekanikeren bliver konstant arresteret og Bonzia har en bil der mangler benzin. Casen finder sted tæt på den Cirkel K der er ude for byen. Det sted du tilfældigvis har base. Eftersom jeg ikke ville fjerne en bil unødvendigt eller flyve igennem hele byen med bilen, tænkte jeg, at jeg bare kunne lade ham tanke 30 liter op, så han kunne komme videre med livet. Casen slutter og der har ikke været nogle problemer overhovedet, indtil jeg får en besked fra dig der lyder:

gVSfSLH.png

Jeg kan godt se, at det måske fra din synsvinkel virkede lidt mærkeligt i starten, men jeg sætter lige lidt tid af til at forklare dig hvorfor jeg gjorde det, men du var fast besluttet på, at hvis jeg ikke sendte dig penge, ville Jimboe modtage et klip med hændelsen.

 

Vi var meget hurtige om det (måske 8-10 sekunder), og ingen kom til skade. Kan overhovedet ikke forstå, hvorfor du ikke kunne sige, pyt med det - eller bare spørge ind inden du tager sådan en beslutning.

Jeg blev måske lidt små irriteret over, at du bliver ved med at afpresse mig, selvom jeg står og fortæller hvad der skete.

 

Når, nu har jeg forklaret sagen fra min side af. Nu kan vi snakke om dit ban.

Jeg gad sgu ikke finde mig i, at en spiller skal sidde og prøve på at ‘afpresse’ mig. Så derfor gav jeg dig sgu bare et koldt permban. Du kunne have spurgt ind til mit valg og derfra kunne jeg havde givet dig en forklaring, men du valgte af afpresse mig, hvilket ikke er et særlig smart valg.

 

Dit ban var måske lidt hårdt, men spillere skal sgu ikke tro, at det er sådan noget man bare lige slipper afsted med. Du kunne have spurgt ind, givet kritik, lavet en staff klage - men direkte til afpresning, den er sgu ikke set før.

Korrekt, jeg fortæller pågældende spiller, at han skal skynde sig - da jeg helst ville have det hurtigt overstået og fordi spilleren bare skulle have nok benzin til at komme ind til byen igen.

 

Hvis du gerne vil, kan vi eventuelt godt tage en snak på Teamspeak i den nærmeste fremtid for at se om vi kan komme frem til en løsning som vi begge er glade for.

Kan godt se, at på videoen det virker meget mærkeligt, men det var alt sammen gjort i god karma.

Du afpresser mig gennem hele viden og afbryder mig op til flere gange.

 

Håber, at jeg har forklaret min side af historien godt nok.

Det er noget vi ikke kan undgå at slå hårdt ned på.

Hilsen Bims.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.