Hop til indhold
Stavox

Error på våben


Rasmusss

Recommended Posts

Hey alle

Jeg har installeret alle ting og tjekket alle addons igennem, men mange våben bliver ved med at have errors.

Det er pisse irrerterene, at man ikke kan skyde ordentligt, med errors, derfor skriver jeg og hører om nogle evt har haft samme problem, og om nogle kunne hjælpe.

Mvh Rasmusss

Link til kommentar
Del på andre sites

55 minutter siden, Maloni skrev:

Jeg vil sige afinstallere alle dine addons til stavox og download igen

Jeg har afinstalleret det hele en gang, men det som om den overser nogle af tingene.

48 minutter siden, Mic skrev:

Har du prøvet at bruge content downloaderen?

 

Dem installere alt for dig

Jeg har Content downloaderen, og har kørt den 2 gange.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Rasmusss skrev:

Hey alle

Jeg har installeret alle ting og tjekket alle addons igennem, men mange våben bliver ved med at have errors.

Det er pisse irrerterene, at man ikke kan skyde ordentligt, med errors, derfor skriver jeg og hører om nogle evt har haft samme problem, og om nogle kunne hjælpe.

Mvh Rasmusss

Hvis det er lua errors så kontakt Dynn. Hvis derimod er våbenmodellen som er det der røde “ERROR” så prøv at søg på TFA og vælg kategorien “Weapons” og download alle våbene som du kan se der er lavet af ham der TheForgottenArchitecht 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Jimmi skrev:

Hvis det er lua errors så kontakt Dynn. Hvis derimod er våbenmodellen som er det der røde “ERROR” så prøv at søg på TFA og vælg kategorien “Weapons” og download alle våbene som du kan se der er lavet af ham der TheForgottenArchitecht 

Mange tak Jimmi!

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, jeg har dog selv stået i samme problem med at våbnene var Error  og man ikke har en anelse om hvad det kunne være. Jeg prøvet først at afinstallere alle mine addons og så slette Gmod, og så ventet jeg 2 dage og downloaded først addonsne og så gmod. Da jeg kom ind på stavox var alt helt perfekt.

1. slet alle dine addons i Gmod.
2. slet Gmod
3. vent 1-2 dage
4. download alle addons via et link
5. download Gmod
jeg håber det også virker for dig 😉

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 05/04/2019 den 9:14 AM , Rasmusss skrev:

Hey alle

Jeg har installeret alle ting og tjekket alle addons igennem, men mange våben bliver ved med at have errors.

Det er pisse irrerterene, at man ikke kan skyde ordentligt, med errors, derfor skriver jeg og hører om nogle evt har haft samme problem, og om nogle kunne hjælpe.

Mvh Rasmusss

Er det selve våbene du ikke kan se eller er det lua errors du får?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.