Hop til indhold
Stavox

[Solved] våben tjek funktion


Expel

Recommended Posts

Jeg tænker måske det ville blive sådan lidt for automatisk, altså at politiet ikke behøver andet end at give bøder og tage våbnene. Jeg vil helst ikke have dette ind, jeg synes allerede det er fint, at man kan tjekke for våbenlicens, og så derefter våbentjekke dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

men vil jo ikke kunne gøre det når man stopper folk fordi de køre ulovligt eller andet der skal man jo ikke først til at sætte en e2 op tænker bare at man så ville kunne få pd bedre og bedre roadblocks og så videre

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du klager over at du skal til at sætte en e2 først, men det skal du uanset hvad, og hvis det ikke er e2 du mener, så har du jo allerede våbentjekkeren?

 

Desuden kan man sagtens lave en våben tjekker i e2 med de muligheder der findes nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Mic skrev:

Et ret sikker på du allerede kan men dog ikke med en funktion, har lavet en E2 engang som kunne se om nogle havde våben på dog.

Kan jeg få den?

 

 

 

 

@Jimmi hvad er problemet med hvad jeg skrev er bare nysgerig 

 

-skrevet på mobil

Link til kommentar
Del på andre sites

@Jimmi

Der er ingen grund til ar reagere "Dum" på et opslag som dette.

Ibex kom med et forslag, og de har lavet dette emne til at folk kan komme med forslag som de gerne vil have indført. Så istedet for at reagere "Dum" så forklar hvorfor du syntes det en dårlig ide.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.