Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Nicolas x


Pleb

Recommended Posts

Dit ingame navn:
Monada

Staff ingame navn:
Nicolas x

Dit SteamID: 
STEAM_0:1:207570461

Staff SteamID: 
STEAM_0:0:64842566

Forklar situationen: 
Aske og jeg, er igang med at bygge en lille "Borgmester Villa", hvorefter Nicolas x så kommer. Jeg fortæller ham så flere gange at der bliver sat AOS op, og han skal gå.
Da jeg har sat AOS op, arrester jeg ham, både for at stå på borgmesterens bil, og for at være i AOS området. Bagefter kommer han så hen og brokker sig. 
Jeg fortæller ham så hvorfor han ikke skal unarrestes. Men alligevel bruger han sin magt til sin egen fordel. Jeg havde en episode med ham, lige da han blev staff, jeg ikke var særlig tilfreds med. 
Men jeg fortalte DoktorDim det, og lod den ligge der. Da han var ny staff. Nu oplever jeg en episode hvor der bliver råbt af mig.
Som han skriver i sin staff ansøgning kan han "Jeg kan holde hovedet koldt i svære situationer" hvilket ikke passer. I hvertfald ikke ifølge Aske02 og min episode. 
Jeg bliver så irriteret og råber tilbage.

- Jeg arrestede ham for at stå på borgmesterens bil.
- I videoen fortæller jeg Nicolas at jeg satte AOS skiltet og sagde han skulle gå - jeg mente det omvendte :)

Bevis: 
https://plays.tv/video/5ca4c04bab7170d51d/abuse-af-rank
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Monada, Har du selv set hvor hurtigt du arresterede mig, fra da du satte dit aos skilt op, Du lyver os i din video her, for du sagde det en gang til mig og da jeg kom og talte med dig sagde du 3-4 gange og der var intet på det tidspunkt jeg kom, kan måske godt se det var dumt jeg unarrested mig selv. Jeg mener du skulle havet givet mig noget mere tid for hvordan skulle jeg vide der var et skilt? 

Jeg siger os undskyld for min tone da jeg kom over til dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Nicolas xx skrev:

Hey Monada, Har du selv set hvor hurtigt du arresterede mig, fra da du satte dit aos skilt op, Du lyver os i din video her, for du sagde det en gang til mig og da jeg kom og talte med dig sagde du 3-4 gange og der var intet på det tidspunkt jeg kom, kan måske godt se det var dumt jeg unarrested mig selv. Jeg mener du skulle havet givet mig noget mere tid for hvordan skulle jeg vide der var et skilt? 

Nicolas,

Som jeg skriver i klagen. Mente jeg det omvendte med at jeg sagde det 3-4 gange med AOS Skilt.

Og som jeg også skriver i klagen, arrestede jeg dig for at stå på bilen.

Jeg har oprettet klagen, fordi at det du har skrevet i din klage passer. Og fordi at du misbrugte din rank, og unarrestede dig selv.

Jeg føler mig dårlig tilpas med at du kommer hen råbende. Mens jeg prøver at tale til dig, som et civiliseret menneske. Du vælger så at råbe og skrige, og det ender så ud i, at jeg gør det samme.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Monada skrev:

Nicolas,

Som jeg skriver i klagen. Mente jeg det omvendte med at jeg sagde det 3-4 gange med AOS Skilt.

Og som jeg også skriver i klagen, arrestede jeg dig for at stå på bilen.

Jeg har oprettet klagen, fordi at det du har skrevet i din klage passer. Og fordi at du misbrugte din rank, og unarrestede dig selv.

Jeg føler mig dårlig tilpas med at du kommer hen råbende. Mens jeg prøver at tale til dig, som et civiliseret menneske. Du vælger så at råbe og skrige, og det ender så ud i, at jeg gør det samme.

Hej monada, hvis du så det for min vinkel sagde aske at jeg skulle gå ud så jeg gik ud af jeres lille skur der, og kommer til at gå op på bilen, og jeg har sagt jeg beklager min tone fordi den ved jeg jeg ikke skal have som staff, men blev sgu lidt irreteret. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Nicolas xx skrev:

Hej monada, hvis du så det for min vinkel sagde aske at jeg skulle gå ud så jeg gik ud af jeres lille skur der, og kommer til at gå op på bilen, og jeg har sagt jeg beklager min tone fordi den ved jeg jeg ikke skal have som staff, men blev sgu lidt irreteret. 

Okay

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Monada skrev:

Okay

Præcis du kommer bare løbende over og smadre din arrest stick på mig.

- I videoen fortæller jeg Nicolas at jeg satte AOS skiltet og sagde han skulle gå - jeg mente det omvendte :)

Hvad mener du med det her Monada?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Nicolas xx skrev:

Præcis du kommer bare løbende over og smadre din arrest stick på mig.


- I videoen fortæller jeg Nicolas at jeg satte AOS skiltet og sagde han skulle gå - jeg mente det omvendte :)

Hvad mener du med det her Monada?

Jeg mente at jeg havde fortalt du skulle gå og så satte jeg AOS op.

alt i alt, klager jeg over den attitude du kom med, og at du unarrestede dig selv. 

Ellers har jeg intet imod dig eller dit staff arbejde.

jeg arrestede dig fordi du stod på borgmesterens bil.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Monada skrev:

Jeg mente at jeg havde fortalt du skulle gå og så satte jeg AOS op.

alt i alt, klager jeg over den attitude du kom med, og at du unarrestede dig selv. 

Ellers har jeg intet imod dig eller dit staff arbejde.

jeg arrestede dig fordi du stod på borgmesterens bil.

Jeg beklager os 100% med den attitude jeg kom med, kan godt se den var lidt overdrevet 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.