Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban jeg mangler at spiller her inde med venner


DIsko_Lonni

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:108888658

Hvorfor skal du unbannes: Hej  jeg mangler virkelig at spille her inde med mine gode venner og så har jeg fortrudt det jeg sagde til jacks og jeg er ikke glad for hvad jeg gjorde jeg vil bare have en chance til og mine venner vil også gerne have mig der ind igen men vis i ikke vil give mig en chance så forstår jeg det godt men håber i vil være så søde og give en chance til så vil jeg ikke sige noget ondt til nogen igen og jeg vil også skifte mit navn igen og tak for at læse min unban request 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:108888658

Grund: Troll - Jeg er ligeglad - hat

Navn: diller karsten

AdminID: STEAM_0:0:64824744 - JackS [junioradmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 03-02-19 18:52


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, DIsko_Lonni skrev:

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:108888658

Hvorfor skal du unbannes: Hej  jeg mangler virkelig at spille her inde med mine gode venner og så har jeg fortrudt det jeg sagde til jacks og jeg er ikke glad for hvad jeg gjorde jeg vil bare have en chance til og mine venner vil også gerne have mig der ind igen men vis i ikke vil give mig en chance så forstår jeg det godt men håber i vil være så søde og give en chance til så vil jeg ikke sige noget ondt til nogen igen og jeg vil også skifte mit navn igen og tak for at læse min unban request 

______________________________

Hej

Har du det der skal til for at ændre din opførsel? Og kan jeg stole på du ikke bryder nogen regler igen ?

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, DIsko_Lonni skrev:

ja og unskyld min dårlige opførsel

 

Håber jeg du har ret i. Du kan få et prøveunban på 2 dage. Hvis du laver noget der minder om det du gjorde eller bryder en regel igen, ryger du ud.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.