Hop til indhold
Stavox

Politi-kontrol/våbencheck


_LAEGTESKOV_

Recommended Posts

Lægte er i gang med en e2 og laver en dupe til den bag efter men det bliver ikke gratis  + du kommer ikke til at måtte sælge den videre kan du holde det??

 

kommer også an på om du overhovdet vil have den

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, ibex123 skrev:

Lægte er i gang med en e2 og laver en dupe til den bag efter men det bliver ikke gratis  + du kommer ikke til at måtte sælge den videre kan du holde det??

 

kommer også an på om du overhovdet vil have den

Han kan ikke lade vær at sælge den videre han har solgt sunix' pd base til voldsomt mange personer

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad forstår folk ikke, han er jo ligesom zlaskedrengen. Hvis han får noget som er populært sælger han det videre! Dårlig stil

5 timer siden, Rasmusss skrev:

 

Ibex: "Jimmi hvorfor ragere du "dum"?"

Rasmusss: *Skriver "ZING!" som kommentar*

Ibex *Reagere: "Stop dig selv*

Bruh

Du kan reagere med et “zing”?

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, _LAEGTESKOV_ skrev:

har solgt den til 1

 

U dont get to talk motherfucker. Du solgte den til en, som solgte den videre til andre, også sådan kørte kæden. Jeg ved ingen gang, hvordan du har fået den, jeg ville aldrig give den til folk som dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 7/4/2019 den 12:23 PM , Sunix skrev:

U dont get to talk motherfucker. Du solgte den til en, som solgte den videre til andre, også sådan kørte kæden. Jeg ved ingen gang, hvordan du har fået den, jeg ville aldrig give den til folk som dig.

Ahahahahaha lyder sjovt

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.