Hop til indhold
Stavox

[Solved] En fejl ved knocked systemet?


~Misser~

Recommended Posts

Jeg er ikke 100p sikker på om det er meningen. Men jeg har op til flere gange oplevet at folk bliver knocked (også mig selv) og efter 2 sek kommer de i live igen uden at nogen hjalp. Men ja ved ikke om det er en fejl eller om det er meningen. Men ja håber at det bliver lavet om til at det ikke kan ske. Grunden til at jeg synes at det skal laves om er som f.eks:

 

hvis nu kære jens dræber benny og benny så tabte sit våben og af en eller anden grund revivede efter 2 sek og derefter samlede våbenet op igen og bare begyndte at spraye løs på jens som lige havde dræbt benny, så jens døde og han så ikke revivede. 

 

Min pointe er egentlig at det ikke er særligt færd at systemet kan bugge sådan og faktisk give benny en ekstra chance til at dræbe jens uden at jens har en chance til at gøre noget. 

 

Hvis i forstår pointen så skriv gerne hvad i synes og kom med jeres holdning til hvorfor i synes at det burde fikses eller  hvorfor det ikke burde fikses?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Beider skrev:

Der er 10% chance for at komme i live igen efter du bliver knocked. Det ikke en fejl.

 

Jeg har selv oplevet det som værende 50% jeg har oplevet en masse som er kommet op efter at have været knocked. De 10% lykkedes for mange at opnå. De fleste kommer op igen uden problemer og kæmper vidre?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Heimer skrev:

 

Jeg har selv oplevet det som værende 50% jeg har oplevet en masse som er kommet op efter at have været knocked. De 10% lykkedes for mange at opnå. De fleste kommer op igen uden problemer og kæmper vidre?

Så de skide heldige ellers så bliver de revived uden du ligger mærke til det?

Link til kommentar
Del på andre sites

For at imødegå de mulige problemer der kan være med dette, kunne følgende så løse det?:

Personen siger en lyd når de kommer op igen.

Hvis man bliver self-revived har man kun 20hp.

Gøre så man rent faktisk kan skyde personen så snart de er på vej op

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Heimer skrev:

Jeg er ikke 100p sikker på om det er meningen. Men jeg har op til flere gange oplevet at folk bliver knocked (også mig selv) og efter 2 sek kommer de i live igen uden at nogen hjalp. Men ja ved ikke om det er en fejl eller om det er meningen. Men ja håber at det bliver lavet om til at det ikke kan ske. Grunden til at jeg synes at det skal laves om er som f.eks:

 

hvis nu kære jens dræber benny og benny så tabte sit våben og af en eller anden grund revivede efter 2 sek og derefter samlede våbenet op igen og bare begyndte at spraye løs på jens som lige havde dræbt benny, så jens døde og han så ikke revivede. 

 

Min pointe er egentlig at det ikke er særligt færd at systemet kan bugge sådan og faktisk give benny en ekstra chance til at dræbe jens uden at jens har en chance til at gøre noget. 

 

Hvis i forstår pointen så skriv gerne hvad i synes og kom med jeres holdning til hvorfor i synes at det burde fikses eller  hvorfor det ikke burde fikses?

Personligt, har ikke oplevet det som et problem eftersom, du teoretisk set skal dø ti gange og ud af de ti gange er der én gang du kan self-revive.

 

2 timer siden, Dynn skrev:

For at imødegå de mulige problemer der kan være med dette, kunne følgende så løse det?:

Personen siger en lyd når de kommer op igen.

Hvis man bliver self-revived har man kun 20hp.

Gøre så man rent faktisk kan skyde personen så snart de er på vej op

Tænker at ens walkspeed skal på virkes under X HP? Men de andre ting kunne også være gode.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Dynn skrev:

For at imødegå de mulige problemer der kan være med dette, kunne følgende så løse det?:

Personen siger en lyd når de kommer op igen.

Hvis man bliver self-revived har man kun 20hp.

Gøre så man rent faktisk kan skyde personen så snart de er på vej op

Syntes det lyder som en god løsning. Har selv prøvet det et par gange før i pd raids. Man skyder en masse betjente og tror man har vundet. Men lige pludselig vågner de op for de døde og kaster en tazer og et par håndjern i hoved på dig, og så står du ellers bare og rusker i tremmerne...

Så jeg ville være mere end glad for den løsning 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.