Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på Jesper Christiansen


Guzern

Recommended Posts

Dit ingame navn: Guzern

Staff ingame navn: Jesper Christiansen

Dit SteamID: STEAM_0:1:83982133

Staff SteamID: STEAM_0:1:48415574

Forklar situationen: Okay.. Det der sker er, er at jeg som civilbetjent går rundt inde i byen, og kigger rundt efter ulovlige ting. Jeg går foran spawn, på højre side af pladsen foran spawn på Rockford, hvor jeg ser en SoD charecter flyve, samt en person med våben fremme. Staffen TP'er væk, hvor jeg så tænker "Godt, casen er ovre" og går over og arrester personen med våben.
Fast forward lidt tid, og Jesper kommer over til mig, og spørge hvorfor jeg arrester Jørgen. Jeg forklarer så sagen fra min side. Jeg siger så, at jeg så ham stå med våben midt på gaden og siden han TPede væk regner jeg jo med at casen er ovre. Han siger så at han lige havde fået den tilbage og han skulle "have ting på" osv. Jeg kommer så med "Så kunne han da vente til casen var ovre, og gå et andet sted hen" kortet. Nu kommer den reelle sætning som irriterede mig. "Jeg gider ikke stå og diskuterer", hvor han så TPer væk.
Jeg snakker så med en anden staff som var online over TS, som siger han bare TP'ede til ham, fik ham ud af jail og gav ham hans ting tilbage og afsluttede casen.

Føler absolut ikke at det han sagde til mig, stemmer overens med hvad han skrev i sin staffansøgning: "
Jeg kan bidrage med at holde hovedet koldt"  Han viste åbenlyse tegn på mangel af overskud, overblik, og engagement.

Bevis: Mit shadowplay virkede desværre ikke her til aften, så har ingen bevis. Dog har Jesper vist at han kan huske scenen, og jeg regner selvfølgeligt med at han vil fortælle sandheden når han svarer på dette post.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa. Nu vil jeg prøve og forklare min side af sagen. Jeg ryger i case med Jørgen Slaskestang, omkring nogle våben han ikke havde fået. Den case tager ca 10min om at løse. Han får sit våben og kommer med en fejl, til og tage det frem, du anholder ham så, så får jeg en RDA case. Om st du har anholdt ham. Jeg tjekker så hvor det er forgået henne. Hvor jeg efter går til dig, for at høre din side af sagen. Hvor jeg så føler du virker lidt flabet i case, hvor jeg så ved en fejl kommer til og sige jeg magter ikke og diskutere, som jeg godt kan se nu ikke skulle have været sagt. Jeg føler bare at vi er gået skævt af hinanden, og Jørgen skulle ikke have været løsladt. Jeg indrømmer min side af fejlen, og påtager mig gerne staf og ansvaret 

 

//Jesper Christiansen 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmm, jeg mindes ellers bare også at du kom med en eller anden undskyldning til hvorfor han havde det fremme. Som jeg også skrev i det originale post så mindes jeg "han skulle have ting på sit våben". 

Men ift. at du ikke havde overskud til at tage casen med mig, men i stedet bare gav ham hans ting igen må @Houston så vurdere hvad han mener der skal ske. 

God aften/nat.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Guzern

 

Ud fra hvad i har skrevet, ser det ud til at være en fejl fra Jespers side, som vi selvfølgelig beklager.

Vi alle laver af og til fejl, det er svært at undgå. Jeg vil tage fat i Jesper angående dette, og lukke klagen her.

 

Har du spørgsmål, eller utilfreds med konklussionen, er du mere end velkommen til at skrive en privat besked til mig.

 

God weekend!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.