Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Så prøver vi igen.


- Banan

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:183239965

Hvorfor skal du unbannes: Hejsa jeg blev bannet for noget tid siden fordi jeg var irriterende og så kørte Blasteroin ned i casen. (Perm ban) Der var så mass unban idag jeg er så blevet rebanned fordi jeg har joinet på en ALT account imens jeg var perm bannet. Kan godt se at jeg har dummet mig. Jeg joinede og rdaede alle jeg kunne nå på min anden alt fordi jeg var sur.

Grunde til unban:

 

1. Er blevet meget mere moden, og vil rigtig gerne have unban og indrømmer gerne selv at jeg har dummet mig.

 

2. Jeg vil stoppe mens legen er god. Altså ikke komme i dumme admin/rp situationer. Tale ordenligt til spillere især admins, har nemlig fået et par jails og bans pga "Grimt sprog"

 

3. Jeg har prøvet i rimelig langtid at få unban via unban requestes, mener selv det viser at jeg gerne vil ind på serveren igen.

 

 

 

OBS: Er banned fra ts.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:183239965

Grund: Alt, rebanned fra Mass Unban3

Navn: McDonalds

AdminID: STEAM_0:1:48016748 - Jimboe [manager] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 29-03-19 04:35


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

joiner ikke på en anden account og mass rdaer igen da jeg ikke at have 0,01% chance for at komme ind igen. Jeg savner at spille på sx. Forstår godt i ikke gider unbanne mig pga min strafhistorix osv.

Er da frisk på et prøve unban.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.