Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på Mic


Stefan Holm

Recommended Posts

Dit ingame navn: Stefan Holm TSC
Staff ingame navn: Mic
Dit SteamID: STEAM_0:0:173209233
Staff SteamID: STEAM_0:1:73536783
Forklar situationen: Vi havde kørt rundt og raidet i lang tid og raidet Mic og pd en del gange for at få våben, da vi kører ud af byen i min bil får jeg en fartbøde som jeg ikke gider at betale fordi vi er 4 personer med store våben og regner med vi bare kan dræbe dem, det der så sker er at vi kører mappet rundt da vi er ved mobilmasten ved gamle cardealer vælger Silas og Mic at warrant vores base (Skyskraberen) og gå ind selvom de ikke er sikker på vi er derinde, og siden jeg har talt med mange staff's der siger man skal være sikker på at en person er inde i basen ellers må man ikke gå ind derfor laver jeg denne klage.
Bevis: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1697194404 Har flere billeder på min steam profil
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg gav dig (eller en af dem som kørte i bilen, kan ikke huske hvem) en fartbøde, hvor mig og Silas kørte rundt efter jer to minnuters tid ca. men vi kunne ikke finde jer så vi valgte at raide jeres base fordi vi ville se om i var der inde (hvilket i uheldigvis ikke var)

 

Jeg har selv oplevet og blevet fortalt, hvis man  er eftersøgt må politiet godt checke om du er inde i din base (hvis du har en) så længe de også har gjort et forsøg på at finde dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil gerne have konkrete navne på de staffs du har talt med omkring det sidste du nævner. Der er rigtigt mange klagesager der danner præcedens for kommende klager, og jeg vil helst ikke dømme forkert i denne sammenhæng, da min holdning til dette måske er anderledes end de staffs du har talt med.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Willy skrev:

Jeg vil gerne have konkrete navne på de staffs du har talt med omkring det sidste du nævner. Der er rigtigt mange klagesager der danner præcedens for kommende klager, og jeg vil helst ikke dømme forkert i denne sammenhæng, da min holdning til dette måske er anderledes end de staffs du har talt med.

Kan ikke huske dem fordi det er lidt tid siden at jeg har fået det afvide

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Willy skrev:

Jeg vil gerne have konkrete navne på de staffs du har talt med omkring det sidste du nævner. Der er rigtigt mange klagesager der danner præcedens for kommende klager, og jeg vil helst ikke dømme forkert i denne sammenhæng, da min holdning til dette måske er anderledes end de staffs du har talt med.

Jeg kan ikke nævnte staffs jeg er 100% sikker på har sagt det, men fik det at vide i starten der jeg blev "ansat" igen. Tror det var enten Deaglemeister eller XKow JEG ER IKKE SIKKER PÅ DETTE!!!

Og det med staffs meninger har jo altid været et problem.

 

Rettelse:

---Ups, jeg er faktis dum, troede Willy skrev om det jeg skrev xD--

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis der ikke blev lavet en eftersøgning på dig eller de involverede parter i de raids i lavede, så vil jeg give dig ret i, at man ikke "bare" kan ransage basen tilhørende dig på baggrund af en fartbøde.

Link til kommentar
Del på andre sites

35 minutter siden, Willy skrev:

Hvis der ikke blev lavet en eftersøgning på dig eller de involverede parter i de raids i lavede, så vil jeg give dig ret i, at man ikke "bare" kan ransage basen tilhørende dig på baggrund af en fartbøde.

Det blev der ikke fordi der var Mic ikke betjent og vi dræbte alle der gjorde noget imod os så der var ingen eftersøgning

Link til kommentar
Del på andre sites

Så er det en beklagelig fejl, og jeg håber @Mic har lært lektien ved denne klage.

 

En anden ting som jeg gerne vil påpege er, at dette ikke er misbrug af staff-evner, og derfor bliver det ikke betragtet som en staffklage. Fremover bør du søge support på vores TS, eller tage den med den pågældende staff med det samme og undlade at lave staffklager, hvis det ikke omhandler misbrug af magt.

 

Tak. 👍

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.