Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] _LÆGTESKOV_


_LAEGTESKOV_

Recommended Posts

steamid: STEAM_0:1:431593508

 

Hej allesammen, jeg blev bannet den 28-03-19

jeg forstår virkeligt ikke hvorfor jeg fik ban jeg fortalte mit synspunkt af historien hvilket staffén ikke kunne tage imod, Jeg blev bannet for at lyve-copbait hvilket jeg overhovedet ikke gjorde. Jeg kom også glæd jeg i et sving derefter køre jeg ud i et stykke politi da jeg tror han er efter mig hvilket han ikke var han var efter en mac laren... jeg køre så hurtigt væk lige indtil jeg ser han holder ind til siden derfor tænker jeg at jeg godt kan n¨at tanke min bil hvilket jeg gør der bliver jeg så fanget af en staff jeg siger tiol staffen at politiet køre ind foran mig da jeg køre ud hvilket han også gjorde i mit synspunkt men det ser ikke sådan ud op reccordet derefter fortæller jeg hele historien fra a-b hvilket de så ikke kan forestår fordi nu fortæller jeg en anden historie..

jeg har altid bare sagt tingene lidt hurtigt så jeg kunne komme ud og hygge mig men når jeg endelig kommer ud i en stor situration så lever jeg mig ind i den og forklar lige fra a-b det fik jeg så ban for 

vil meget gerne snakke med en på ts hvis det er en mulighed;)

PS. kan ikke finde ud af ts så skal lige have hjælp hvis vi skal snakke;)

vh. Jeppe Lægteskov

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:431593508

Grund: Lyver i case + copbait

Navn: LÆGTESKOV

AdminID: STEAM_0:1:47963216 - Bob Johnson [moderator]

Unban: 30-03-19 16:42

Banned: 28-03-19 16:42


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.