Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Noclip


Børge Lund Eriksen

Recommended Posts

Dit ingame navn: Børge lund eriksen
Staff ingame navn: Nicolas x
Dit SteamID: STEAM_0:0:186555429
Staff SteamID: STEAM_0:0:64842566
Forklar situationen: Jeg køber dørene til butik 2. Det er Nicolas x lidt irriteret over da han har ventet længe (det siger han selv) han vælger så at stå inde i min butik jeg siger til ham flere gange han skal gå ud men han nægter. 
Så sætter jeg min gunshop. Han vælger så da jeg kommer at sætte sig fast i røret jeg får ham fri men han vælger så at gøre det samme igen jeg stunstick'er ham så til døden næsten. Men så vælger han så at noclippe ud af sin stuck position
Jeg caller case men han tager den bare og sider det ikke var abuse da han sad stuck (Men han var da selv ude om det?)
Bevis: Har desværre ikke 
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Du ramte mig ikke en gang med stunsticken og jeg sad fast i røret så jeg ville gerne ud derfor noclipet jeg mig op af røret, for jeg skal ikke kalde staff for at sidde fast i et rør og du slog nok omkring 100 gange med stunsticken så tænker os jeg ville havet været død hvis du ramte mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Nicolas xx skrev:

Du ramte mig ikke en gang med stunsticken og jeg sad fast i røret så jeg ville gerne ud derfor noclipet jeg mig op af røret, for jeg skal ikke kalde staff for at sidde fast i et rør og du slog nok omkring 100 gange med stunsticken så tænker os jeg ville havet været død hvis du ramte mig.

Du kunne da spørge mig om hjælp + du satte jo dig selv i stuck 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.