Hop til indhold
Stavox

"Microsoft support"


Sunix

Er det legit microsoft support eller fucking bullshit?  

31 stemmer

  1. 1. Legit or nah?

    • Legit
    • Bullshit, fuck dat hoe


Recommended Posts

Det de typisk får dig til at gøre, er at få dig til at gå ind på deres side, hvor du kan downloade et program der giver dem adgang til computeren.

Efter det, vil de så forsøge at få dig til at betale, for at købe et mega dyrt pisprogram der ikke virker.

Hvis du ikke køber det, låser de din computer, så du ikke kan få adgang til den.

 

Her er en kort historie om hvordan jeg fuckede med en af disse indere (1-2 år siden, not sure):

Jeg snakkede engang med en af de der scammers der, hvor jeg gav ham adgang til en VM (Virtual machine/computer)...

Jeg gav ham så et fake mastercard, som han jo så selvfølgeligt ikke kunne bruge til så meget.

Så fordi han ikke selv kunne få det til at virke, loggede han så ind på hans "kundesystem" på min VM...

Det kom han så til at mildt fortryde, da jeg sagde ja til den der lille "Vil du gemme denne kode?" boks, hvorefter jeg så smed ham ud af VM'en.

Så fortalte jeg ham noget i retning af "Well my friend you fucked up, i have your password now"... Så sagde han ordret, med sin meget tykke inderaccent: I WILL LEAK ALL OF YOUR PERSONAL INFORMATION. Kan ikke helt huske hvad jeg svarede, men efter det, lagde han på.

På det her tidspunkt havde jeg så hans kode, og kunne tilgå hans kundesystem helt selv, da han åbenbart ikke kunne finde ud af at skifte koden. I dette fine system, var der en mulighed for at hente alle tidligere kunder ud, i et Excel ark. Det gjorde jeg så, og så havde jeg altså en liste over alle folk han havde snydt, samt mængderne af penge han havde snydt dem for.

Så sad jeg jo lidt og overvejede hvad jeg skulle gøre, da jeg jo nu havde fået adgang til en helvedes masse data, som jeg ikke rigtigt vidste hvad jeg skulle bruge til.

Jeg valgte at melde det til politiet, hvor jeg så fik kontakt til en advokat der arbejdede for Microsoft, som jeg så snakkede med i lidt tid. Er ikke klar over hvad der skete efter det, men det lød meget på ham her som om, at de ville forsøge at sagsøge det firma som der var ansvarlig for det der scam, men jeg ved ærligt ikke hvad de gjorde ved det. Den information fra kundelisten måtte de ikke bruge, da jeg jo havde skaffet den på en måde der ikke rigtigt kunne bruges i en retssag, hvilket jo er lidt øv. Dog fik jeg en masse information om firmaet, som de åbenbart godt måtte bruge. Forstår ikke lige helt hvordan det fungerer, men sådan er det åbenbart bare??
 

TLDR: Fik adgang til en scammers liste over kunder og anmeldte ham til politiet

 

Det var en sjov dag. (Altså i alt tog det nok en uge, men det sjoveste var klart at snakke med ham der inderen

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Jeg vil anbefale ham er, som er en rigtig god tech support baiter, og han tager sig også godt med tid til at skaffe en masse oplysninger om de scammere han omtaler. Jim Browning

ps nice historie Emoyly. 👌😄

 

Jim Browning er udemærket til at baite dem, men Kitboga er guden til at baite og være super underholdende samtidigt

https://www.twitch.tv/kitboga

https://www.youtube.com/channel/UCm22FAXZMw1BaWeFszZxUKw/videos

 

thx tho

Link til kommentar
Del på andre sites

52 minutter siden, Emoyly skrev:

 

Jim Browning er udemærket til at baite dem, men Kitboga er guden til at baite og være super underholdende samtidigt

https://www.twitch.tv/kitboga

https://www.youtube.com/channel/UCm22FAXZMw1BaWeFszZxUKw/videos

 

thx tho

Der også ham der den 14-årige eller whatever han nu er der troller dem med en VM og kalder dem "Bakrichod" og andre indiske ord, han er fucking grineren, især med editing på hans videoer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.