Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage Deaglemeister


chiken

Recommended Posts

Dit ingame navn: Chicken #Corsair 
Staff ingame navn: Deaglemeister
Dit SteamID: STEAM_0:0:58243940
Staff SteamID:STEAM_0:1:64211367
Forklar situationen: jeg går op på taget  og  der efter siger de gå ned eller blev skudt og efter 3-4 sekunder skyder de så mig imens jeg er ved at gå ned.jeg får ikke nok tid  3-4 sekunder er bare ikke nok tid 
f.eks er der 2.5 reglen hvor man skal have 15 sekunder til at reagere.     man kan se på videoen at de siger gå ned eller blev skud ved 18 sekunder og skyder mig ved 22 begynder Deaglemeister at skyde mig i mens jeg gå ned. 
2.5 Et mug må maks være på 5.000kr. Personen skal have tilstrækkelig tid til at droppe pengene (min. 15 sekunder), og må ikke blive skudt hvis pengene bliver betalt.

Bevis:      admin  case og video bevis nede under
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Kylling 

 

 For det første gav jeg dig masser af tid til at gå ned fra det tag.

For det andet begyndte du først at gå ned fra taget i det jeg skyder på dig.

For det tredje er det udsnit du har taget fra 2.5 ikke gældende i denne situation. 

 

Hilsen DEAGLEMEISTER

Link til kommentar
Del på andre sites

Ved ikke om jeg må kommentere her, men du kan tydeligt høre DEAGLEMEISTER siger flere gange "Jeg skyder jeg hvis i ikke går ned" (0:15)

Hvor han så skyder dig (0:22).

Det er 7 sekunder og det burde være være nok tid til at reagere.

 

Reglen 2.5 siger du skal give 15 sekunder i et MUG ikke generelt til alle rp-situationer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.