Hop til indhold
Stavox

[Solved] Farvel og tak, Stavox.


Vito

Recommended Posts

Pænt goddag, kære Stavox Spillerbase.

Jeg skriver en lille besked til jer, da min tid er kommet til at forlade jer. Jeg vil for altid sætte pris på, at jeg fik chancen for at ikke blot blive en del af staff holdet, men også at få lov til at blive en del af Head Of Staff. Det vil jeg altid sætte pris på.
For at smide en lille smule historie på, jeg blev ramt super hårdt af depression tilbage i sommers, og gik igennem en rigtig svær tid. Stavox var en vej væk, og grundet nogle fantastiske mennesker omkring mig, både her og i det virkelig liv, kom jeg oven på igen. Det tog godt og vel et halvt år, men jeg er for evigt taknemmelig for min tid herinde. Jeg vil ikke forsvinde helt, men chancen for at i finder mig in-game vil desværre ikke være stor.

Mit liv er begyndt at køre videre, og jeg må desværre indse, at jeg ikke kan forblive med at være en del af det elskede staff hold. Jeg er begyndt at date igen, begyndt at gå meget op i arbejde, træning og kost, og det tager for meget tid. 

Jeg håber i nyder jeres tid herinde, det er sku et fantastisk forum, og et fantastisk community ❤️
Hav' det nu godt.

 

Kh. Vito.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.