Hop til indhold
Stavox

[Solved] Batonrushing regel.


Jon

Recommended Posts

 Politiet har nok fordele i forvejen i form af en tazer med 2km range og kæmpe hitbox, civil uniforme og 200 armor. Jeg synes at der skal laves en regel mod baton rushing da det giver politiet flere fordele de ikke har brug for, og er super frustrerende at spille imod. 

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Lær at ram med dit våben, så er der intet problem?

Jeg kan godt ramme, men det er lidt svært at dræbe 4 betjente med dobbelt så meget armor som mig med 30 skud i magasinet og 30 fps inde i byen 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kan godt være politiet har mange fordele, men de kriminelle kan næmt "flække" en betjent....

De nye våben er ALT for op, der er ikke et delay fra når du tager våbenet op til du kan skyde? ( Håber det bliver fixet) Nogle gange når du skyde med en shotgun kan du gå betjenten til at flyve utroligt langt væk fra dig, hvor du så bare kan skyde ham igen, hvis våbenet ikke også dræbte ham på et skud.

Du kan også bare køre mere rundt end en person, hvor du nemt kan gennemkneppe en betjent.

 

-Skrevet på mobil

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Politiet har pænt svært ved teaze folk fordi der ingen cooldown når man trækker et våben frem, du må enten være dårlig til at ramme eller noget andet siden du synes at dette er et problem. Man kan næsten ikke raider baser som betjent mere fordi når en dør kan man næsten ikke komme igennem 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 21/03/2019 den 4:57 PM , Jon skrev:

Jeg kan godt ramme, men det er lidt svært at dræbe 4 betjente med dobbelt så meget armor som mig med 30 skud i magasinet og 30 fps inde i byen 🙂

 

At dræbe betjente er rimelig nemt med de nye våben. 

Don't believe me? Watch this

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.