Hop til indhold
Stavox

[Solved] Marked for kriminelle.


støvsuger

Recommended Posts

Hejsa, jeg har et forslag der omhandler et slags marked for kriminelle spillere, det ville fungere som den blå avis eller guloggratis. Så hvis jeg f.eks. ville sælge mine 4 printere til en anden spiller kunne jeg liste det inde på markedet for den pris jeg selv vælger, det skal selvfølgelig være det samme med krukker, måske kunne det også være en mulighed at bestille lejemordere eller købe sin carjackede bil tilbage via den hjemmeside.

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Aske skrev:

+ rep

Fed idé 

Hader når folk adverter om det hele tiden

 

tilføjelse 

Det kunne måske være at silkroad blev opdateret til at folk kan søge om ting eller sælge ting

Det jeg skriver kunne eventuelt være en kategori for sig selv under silkroad, styret af spillere, så kunne man måske sælge de våben man har samlet op fra en død person billigt. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Aske skrev:

Det kan være 1. Problem ved det 

Lille Jens rdm'er en person skynder at sælge de våben han samler op og kan derfor ikke erstatte dem

True, det med våben er nok ikke helt en god ide, men det andet med printere og krukker ville højst sandsynligt virke fint.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Snorkild skrev:

True, det med våben er nok ikke helt en god ide, men det andet med printere og krukker ville højst sandsynligt virke fint.

Tror stadig det ville virke ok med våben fordi hvis man raider en gunshops og skal af med våbene så kan man sælge dem hurtigt over silkroad

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Aske skrev:

Tror stadig det ville virke ok med våben fordi hvis man raider en gunshops og skal af med våbene så kan man sælge dem hurtigt over silkroad

Ja, og en løsning med erstatning kunne være så simpelt at rdm'eren erstatter våbenet i form af penge.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, TheBadCop skrev:

Altså hvis våbnene er stjålet, så bliver de nok solgt billigere, det vil stabiliserer markedet kraftigt. Ved mindre der bliver en risk ved at sælge sådan nogen ting, altså at politiet kan opfange det 😉

Tænker civilbetjente skal have en chance for at komme ind på markedet og se navne eller adresser som tingene bliver sendt til.

 

Det her ville være ret kompliceret men:

Måske hvis politiet kunne tjekke din IP (selvfølgelig ikke rigtige IP) kunne de måske bruge det til at spore dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan godt li ideen:

Hvis det skulle tilføjes, så kunne det være fedt hvis politiet også havde en mulighed for at spore dig samtidigt.

For at undgå at blive sporet:

Så kunne man købe eller opgradere din konto til at blive anonym i nogle dage eller lignede så politiet ikke kan spore dit navn/op.

Eller så er der måske 25% for at din post kan spores eller omvendt self.

 

-Skrevet på mobil.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Mic skrev:

Kan godt li ideen:

Hvis det skulle tilføjes, så kunne det være fedt hvis politiet også havde en mulighed for at spore dig samtidigt.

For at undgå at blive sporet:

Så kunne man købe eller opgradere din konto til at blive anonym i nogle dage eller lignede så politiet ikke kan spore dit navn/op.

Eller så er der måske 25% for at din post kan spores eller omvendt self.

 

-Skrevet på mobil.

Hej Mic, som jeg skrev i beskeden ovenover kunne der være noget med en IP, det ville være sygt fedt hvis man som du siger kunne få VPN i et vis tidsrum mod betaling. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

44 minutter siden, Snorkild skrev:

Hej Mic, som jeg skrev i beskeden ovenover kunne der være noget med en IP, det ville være sygt fedt hvis man som du siger kunne få VPN i et vis tidsrum mod betaling. 🙂

Jeg havde set den, "+Reppede" den også, men ville lige tilføje min egen ide

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvordan skulle 'trading' delen helt konkret fungere?
Skal man sende dem, efter betaling? 
Bliver de taget ud af ens inv. ved at sætte dem til salg, hvorefter de bliver leveret som normalt?
Spawner de bare I ens inv?

 

Der er lige en del ting, som lige skal tænkes igennem, når det kommer til fragt osv.
Man kan jo scamme folk, hvis man ikke sender efter de har købt. Så skulle man sende, til en bestemt adresse (hvor silkroad har addresse), forefter at man kan sælge, når din vare er ankommet dertil.

 

// Abdi

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, Abdi Aziz skrev:

Hvordan skulle 'trading' delen helt konkret fungere?
Skal man sende dem, efter betaling? 
Bliver de taget ud af ens inv. ved at sætte dem til salg, hvorefter de bliver leveret som normalt?
Spawner de bare I ens inv?

 

Der er lige en del ting, som lige skal tænkes igennem, når det kommer til fragt osv.
Man kan jo scamme folk, hvis man ikke sender efter de har købt. Så skulle man sende, til en bestemt adresse (hvor silkroad har addresse), forefter at man kan sælge, når din vare er ankommet dertil.

 

// Abdi

Tænker at sender det via postkassen personen der sender det modtager først pengene for det idet modtageren har tømt postkassen

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kan jo også smide tingene man vil sælge ind i postkassen, så sæt den til salg mens du er i postkassen og så popper den op på det sorte marked. Når den så er blevet solgt så må posten hente pakken også køre den hen til huset. Men hvis politiet stopper postbuddet så synes jeg at de skal kunne se om de har pakker fra det sorte marked med i bilen hvis man åbner bagagerummet inde i bilen.

 

Skrevet på mobil

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, Beider skrev:

Man kan jo også smide tingene man vil sælge ind i postkassen, så sæt den til salg mens du er i postkassen og så popper den op på det sorte marked. Når den så er blevet solgt så må posten hente pakken også køre den hen til huset.

Jeg er enig 

 

22 minutter siden, Beider skrev:

Men hvis politiet stopper postbuddet så synes jeg at de skal kunne se om de har pakker fra det sorte marked med i bilen hvis man åbner bagagerummet inde i bilen.

Hvordan skal det fungere skal de have et tool til det eller bare lige som når man tager pakker ud af bilen eller hvad. Hvis det bliver sådan at de først tager den ud af bilen og så konfiskere den så syntes jeg at man lige skal kunne nå at tage indholdet af pakken hvis man er hurtigere end politiet

 

- skrevet på mobil

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Beider skrev:

Men hvis politiet stopper postbuddet så synes jeg at de skal kunne se om de har pakker fra det sorte marked med i bilen hvis man åbner bagagerummet inde i bilen.

Hvordan skulle det så være psotbudets skyld burde det ikke være personen der har sendt det

Link til kommentar
Del på andre sites

Som @Beider også har skrevet, syntes jeg det er en rigtig god ide at man kan putte dem ind i sin postkasse, og derefter sælge dem. Når jeg skal dyrke weed, er det simpelthen så stressende, hvis man vil masse producere det. Så at man kan søge/købe krukker af andre derfra, vil være meget nemmere.

Så hvis man lavede den her "søge" funktion under det sorte markede, skal man så selv betale for det man søger, eller skal vedkommende betale?

Hvis man selv kunne betale ville processen være nemmere. Men også mere urealistisk.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.