Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mit ønske om en fed fremtid i stavox (andet end kun biler)


_LAEGTESKOV_

Recommended Posts

Halløj stavox. Har længe siddet og tænkt om det kunne være en ide at gå videre med denne tanke til nogle der kunne få det til a ske, jeg har på det sidste siddet og tænkt i et godt stykke tid nu om det kunne være en mulighed at få nogle motorcykler/knallerter ind istedet for det kun er biler...

 

Vh. Jeppe Lægteskov 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

 Motorcykler, både, fly, helikoptere
Disse andre former for transportmidler fungerer rigtig dårligt i et spil som Garry’s Mod. Både er undtagelsen, der rent faktisk kan virke, men det kræver et map med en større mængde vand.

 

Taget Inde fra Vejledning til forslag

Link til kommentar
Del på andre sites

En motorcykel eller en cykel giver jo bare ikke en stor forandring for stavox, hvis du forstår hvad jeg mener?

Det skal være noget som ændre noget for en spiller, evt. Farver på våben hvis du har brugt til antal timer eller noget andet

Noget som jeg gerne vil have implementeret på stavox vil være nogle andre drugs som er måske har en mere realistisk form da weed det er sådan lidt 

Siger ikke det skal være sådan noget som skal være sjovt hele tiden, men som kræver en lidt anderledes opmærksom 

Denne video viser et Meth script måske ressourcekrævende, det har jeg ikke tjekkede op på  1:40

Citat

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

har du læst vejledningen

På 20/03/2019 den 2:37 PM , _LAEGTESKOV_ skrev:

Halløj stavox. Har længe siddet og tænkt om det kunne være en ide at gå videre med denne tanke til nogle der kunne få det til a ske, jeg har på det sidste siddet og tænkt i et godt stykke tid nu om det kunne være en mulighed at få nogle motorcykler/knallerter ind istedet for det kun er biler...

 

Vh. Jeppe Lægteskov 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.