Hop til indhold
Stavox

[Afslået] SovseFar


nikoandersen04

Recommended Posts

Staff ansøgning

 

Ingame navn: SovseFar (Men mange kender mig som Homo Henning men har skiftet navn her for lidt tid siden)

 

SteamID: STEAM_0:1:448610946

 

IRL fornavn: Nikolaj

 

Alder: Jeg er 14 år gammel

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja, jeg har været Mod/Admin inde på en anden server ved navn Vortex som er lukket i dag på grund af der ikke var så mange spillere inde og fordi at ejerne og medvirkende ikke gad at betale for noget som folk alligevel ikke gad at spille. Men jeg nåede at lære om ULX og om hvordan det er at være Mod/Admin. Men alt i alt så ved jeg hvad det kræver at være staff på en server.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 jeg vil ikke sige jeg er bedre and alle andre og der er nok nogle der ville passe jobbet som Mod/Admin bedre end mig men jeg synes selv jeg kan de færdigheder det kræver for at være Mod/Admin inde på Stavox. Og jeg vil blive virkelig glad og ville tage jobbet meget seriøst. Jeg ville heller aldrig give folk fordele bare på grund af jeg kender dem bedre og i er venner.

  • Jeg kan holde hoved koldt under stressede situationer
  • Vil alle mennesker godt selvom de måske ikke fortjener det
  • Kan tage ansvar for de handlinger jeg tager

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

Ja, jeg har en smule kendskab til ULX men ikke så meget. Som sagt var jeg Mod/Admin inde på en anden server som hed Vortex hvor jeg lærte om at bruge ULX og sådan noget så derfor kender jeg lidt om det. Men jeg kender det ikke så godt at jeg kan alle commands  i hoved. Så Jeg ville blive glad hvis en fra staff brugte bare 30 minutter på at hjælpe mig med at lære det, hvis jeg altså er så heldig at blive staff.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes selv at jeg er god til at stave og skrive men jeg er lidt ny til at bruge et PC tastatur fordi jeg har spillet meget Playstation 4 så det vil så sige at jeg nogen gange skriver forkert hvis det skal gå lidt hurtig men jeg prøver at vænne mine fingre til at skrive på tastatur så hurtigt som muligt. Men mundtligt går det rigtig godt og jeg bruger min mic meget.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag: 15:15 - 21:00 (men jeg skal til noget sport klokken 15:45 til klokken 17:15)

Tirsdag: 15:15 - 21:00

Onsdag - 15:15 - 21:00 (men jeg skal til noget sport klokken 15:45 til klokken 17:15)

Torsdag - 15:15 - 21:00

Fredag - 14:15 - til jeg bliver træt

Lørdag - 10:00 - til jeg bliver træt

Søndag -  10:00 - 21:00

 

Men det gælder kun hver anden uge fordi min mor og far er skilt og min PC er hos min far så jeg kan kun spille i ulige uger altså uge 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13 osv.

 

anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Hvis du tænker at du ikke ved hvem jeg er, eller du ikke har set mig ingame så er det nok fordi at jeg spiller næsten kun på Rockford men ellers så tror jeg ikke der er mere jeg vil tilføje men stil gerne spørgsmål hvis i undre jer om noget.

 

Tak for at læse min ansøgning, jeg håber du synes det ikke var spild af din tid.

Med venlig hilsen

SovseFar / Nikolaj Andersen

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, M4RK skrev:

+rep

* jeg ser dig hele tiden inde på serveren

* du har mange timer

* du bryder nærmest aldrig regler

 

held og lykke!

 

tak ❤️ @M4RK

Lige nu, Sam Collin skrev:

Jeg har valgt at give dig +REP grundet nedestående punkter-

+ Flink

+ God til RP

+ Meget aktiv

+ Meget chill

 

Held og lykke 😃

tak @Sam Collin det var nogle fine ord ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.