Hop til indhold
Stavox

[Solved] 7x RDM af "Rasmus Paludan" som borgmester.


Recommended Posts

Dit in-game navn: Sekondløjnant Sand.

Vedkommendes in-game navn: Rasmus Paludan

Dit SteamID: STEAM_0:1:37672384

Vedkommendes SteamID: STEAM_0:1:99262701

Tidspunkt for hændelse: Ca kl 22:38 19/03

Hvad regler er blevet brudt: Nummer 1.4,  (Ingen RDM/CDM)

Hvad skete der?: Det starter med at mig og borgmesteren "Rasmus" kører lidt rundt i vores P.E.T. bil inden i byen, og der begynder så at være en masse mennesker i spawn som RDMer og propblocker overalt, og jeg kører så rundt og kigger imens at borgmesteren går hen og begynder at være med i skudkampen. Men da jeg så går ud på et tidspunkt (efter at han også har demotet mig) og står og kigger på 2 som er i skudkamp, så kommer borgmesteren pluslig bagfra og skyder mig ud af det blå, da jeg så respawner og prøver og spørger ham hvorfor han begynder at skyde mig, så fortsætter han i op til flere gange med at skyde mig, indtil at jeg er blevet dræbt 7 gange igen og igen. Som det kan ses på videoen nedenunder, så bliver borgmesteren ved med at skyde mig, selvom at jeg prøver flere gange at sige at han skal lade vær, men han lytter ikke, og så må det jo ende med det her.

 

Beviser: (Min egen mikrofon er ikke optaget, så man kan kun hører de andre)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.