Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Jørgen Slaskestang


Joergen

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Jørgen Slaskestang

 

SteamID: STEAM_0:0:88708432

IRL fornavn:  Magnus


Alder: Jeg er 13 år gammel og går i 7. Klasse.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  Jeg har været staff på mange Minecraft servere, men har aldrig rigtigt prøvet at være staff på en Garrys Mod server. Jeg har set en masse videoer omkring serveren og hvordan man skal håndtere en case og commands. En youtuber jeg har set meget er Roasted Toast som også spillede herinde som Admin, fra ham har jeg lært en masse omkring hvordan man skal håndtere folk og hvordan man ikke skal. Jeg har været staff på Minecraft servere såsom Ragepvp, der var omkring 30-40 spillere, jeg havde kæmpet mig fra Mod hele vejen til Head-Admin men så lukkede serveren og så stoppede jeg med at spille Minecraft. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg tror virkeligt jeg kan gøre en stor forskel. Jeg holder altid hovedet koldt i stressede situationer. Jeg ved ikke om jeg er "bedre" end de andre, men jeg føler jeg har nogen andre ting at bidrage med i forhold til de andre kvalificerede. Jeg er loyal og ville aldrig gøre ting der ville gøre folk ked af det (den smutter nogle gange med det grimme sprog) men ellers ikke. Jeg vil være på et professionelt level i cases med at være seriøs. Jeg sætter selvfølgeligt mit rp til side i cases, fx hvis jeg har en i case som jeg virkeligt ikke kan lide vil jeg stadig se på hans side af historien. Intet opdeling mellem dem jeg kan lide og dem jeg ikke kan lide. Jeg synes det lyder sjovt med at tage cases, jeg synes ikke det ville være træls.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg kan hjælpe med alle cases, jeg er fuldkommen ligeglad om jeg spiller på Evocity eller Rockford, så hvis de mangler staff på den ene af serverne, kan jeg selvfølgelig joine den i stedet for den anden. Jeg har prøvet at være staff på Minecraft servere og kan bruge mange af tingene derfra. Er ikke ny til tingene og synes derfor jeg kvalificerer mig bedre end andre.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Selvfølgelig, jeg har brugt utroligt mange commands i Minecraft som også bruges herinde. 

Nogen af dem er: 

!jail

!scene

!xban

!freeze

!goto

!noclip

!armor

!hp

!spectate

!bring

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger utroligt meget min mic. Det ville være umuligt for mig at spille uden en mic, jeg synes selv jeg formulerer mig selv rimelig godt. Jeg kommer ikke til at sige nogle latterlige avancerede ord som halvdelen af os ikke engang forstår. Jeg bander en del, men det er som en kontakt, jeg kan stoppe med at bande hvis jeg vil. Når vi har prøver og sådan nogle steneren ting ligger mit gennemsnit på 10. Jeg 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har ikke rigtigt noget liv, jeg går ikke til fritidssport eller noget lige for tiden. Jeg kommer hjem fra skole ca. kl 16 pga. den satans nye skolereform.. Når jeg kommer hjem tænder jeg computeren, ser lidt netflix i måske 30 min og kommer ind på Stavox. Når jeg kommer ind spiller jeg som regel til kl 18, fordi der skal jeg spise, efter jeg har spist ca 18:30 spiller jeg til ca kl 21 og derefter laver jeg lektier. I weekenden kan jeg spille så meget jeg vil. Der er nogle få weekender hvor jeg måske skal til noget familie halløj men ellers plejer jeg at spille til 2-3 tiden om natten. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nogen gange har jeg noget hovedpine og så tager jeg en pause fra skærmen i omkring 15 minutter, men efter det er jeg tilbage igen,  og jeg har haft et rimeligt grimt sprog på serveren, og har indset hvor slemt det egentligt er blevet. Jeg har virkeligt prøvet at gøre det bedre og det synes jeg også jeg har gjort. Ellers tror jeg ikke der er andre ting som i burde vide. Hvis der er mere kan i jo altid smide mig en besked

// Magnus

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Dalle skrev:

Hej. 😄

 

Har et meget grimt sprog in-game

Har ikke lagt tid i sin ansøgning, ligner en der er blevet lavet på 5-10 minuter

 

Jeg gir dig et -rep 

Held og lykke!

Jeg ved godt mit sprog ikke er godt, har dog prøvet at gøre det bedre :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

Mine råd til dig er at du skal gøre meget mer ud af din ansøgning.

Så skal du gøre det synligt for os læseren, hvilket spørgsmål du skriver om.

Og udyb gerne dine svar bedre og hvis du er intresseret i jobbet, som admin.

 

Hvis du ikke ved hvad jeg mener, så se denne video og få lidt inspiration.

 

Held og lykke. 

// Else

Link til kommentar
Del på andre sites

Du får et -rep fra min side.

 

  • Du har et meget grimt sprog
  • Du er respektløs
  • Du umoden
  • Da gambling var oppe trashtalkede du alle du tabte til
  • Ikke klar til at være staff.

 

Husk det her er min mening, lad det ikke slå dig tilbage. Bliv ved med at kæmp. Ligesom mig, jeg har 14 afslået ansøgninger.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Beider skrev:

Du får et -rep fra min side.

 

  • Du har et meget grimt sprog
  • Du er respektløs
  • Du umoden
  • Da gambling var oppe trashtalkede du alle du tabte til
  • Ikke klar til at være staff.

 

Hus det her er min mening, lad det ikke slå dig tilbage. Bliv ved med at kæmp. Ligesom mig, jeg har 14 afslået ansøgninger.

Tak for din respons, jeg har prøvet at gøre tingene bedre med mit sprog osv. 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 19/03/2019 den 6:40 PM , Dalle skrev:

Hej. 😄

 

Har et meget grimt sprog in-game

Har ikke lagt tid i sin ansøgning, ligner en der er blevet lavet på 5-10 minuter

 

Jeg gir dig et -rep 

Held og lykke!

Jeg har lige skrevet lidt mere, bare så du ved det :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.