Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Donkeh


Donkeh

Recommended Posts

Velkommen til min ansøgning!

 

Ingame navn: Donkeh    

 

SteamID: STEAM_0:0:60715145

 

IRL fornavn: Kasper 

   

Alder: 15 | 27/08/03

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:
Ja det har jeg. Jeg har vadet staffs på forskellige servere. Har vadet staff på store servere som bl.a. Zypress, NamoRP m.m. Jeg nyder arbejdet som staff og ligger gerne mange kræfter og meget tid ind i det. Jeg er bl.a. Også tit blevet rost på de servere jeg har vadet staff på. Det kunne være alt fra god håndtering af cases osv.  Jeg er ikke længere staff på nogle servere, det kan endten være de er gået ned eller jeg har mistet en intterese i dem, jeg er blevet fortalt nogen gange at jeg gjorde en forskel hos spillerne, hvis de har haft en dårlig dag eller lign. Dette kan jeg personligt ikke aflså da det er deres holdning og mening men der var bl.a. En af grundene hvor jeg gjorde en forskel.
Jeg tænkte det vil være en god ide af understrege nogle af de servere jeg har vadet staff på, og hvilken rolle jeg egentlig havde og hvad jeg lavede m.m. Husk dette er blot nogle af de få servere jeg ummidelbart kunne komme i tanke om der gav mening.


1) - Zypress
Jeg har arbejdet på Zypress som Admin (Dette er blot noget tid siden nu). Jeg brugte meget tid der inde på det tidspunkt, og det var meget sjovt. Jeg stoppede så dsv. Med at spille derinde i en periode hvilket måske også resulterede i at jeg ikke er staff derinde længere. Zypress var nok en af de første servere jeg startede med at administere på.  Det er det sted hvor jeg primært har lært en smule af det ULX som jeg kender til idag.

 

2) - NamoRP
Jeg arbejde på denne server som Med-Ejer. Serveren blev en success og der var dagligt 25 - 30 Spillere online på given tidspunkt. Ligesom før brugte jeg meget tid på serveren på det tidspunkt, og det gik også meget godt. Jeg sagde så op på det tidspunkt fordi jeg desværre lidt havde mistet intteresen i at administtrere på serveren. Serveren fortsatte dog med at køre i en periode. Indtil den blev lukket. Denne server var dog ikke en DarkRP server, men det har hjulpet mig med at blive bedre til ULX osv.

 

3) - DarkRP server (Har glemt navnet)
Jeg startede ud som Moderator på den her server, og det tog ikke så lang tid før jeg blev forfremmet til Senior-Mod og derefter JR (Junior Admin). Jeg spillede derinde i en god lang periode som gik godt.
Omkring Janur blev jeg hevet til side af en af de større ranket staffs som forklaret mig på det tidspunkt at jeg gik lidt meget op i RP'en derinde. vi konluderede så at de ville være bedst hvis jeg ikke længere var staff på serveren, han fortalte mig at det var et godt valg jeg begik og derfor stoppede jeg så som staff på serveren.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Jeg prøver at holde et professionelt niveau i cases og gøre det der skal gøres. Jeg er begyndt at blive en meget rolig person, som kan hjælpe med mit arbejde som staff. Som sagt har jeg arbejdet på forskellige servere, hvilket giver mig godt kendskab til ULX og hvordan det fungere. Jeg kan de mest brugbare commands inde for ULX som fx. !Jailtp, !xban osv. Jeg nævnte også før at jeg godt kan lide at proppe hårdt arbejde og en masse tid i arbejdet som staff, jeg har også taget mig forholdsvis god tid til at læse alle regler og kan nogle af de mest brugbare regler i hovdet. Har haft snakket med et par staffs. Som bl.a. @Bob Johnson og tidligere staff @Maloni som sagde at jeg burde ansøge nå ansøgningerne kom op.
Jeg prøver så vidt det muligt at snakke pænt og roligt og prøver at holde et neutralt tempremant, det kan fx ske ''Både under og ikke under pressede situationer'' jeg er god til at holde mig rolig hvis jeg bliver provokert da jeg ikke er typen der bære nag.

Jeg har spillet på Stavox i rigtigt lang tid og nyder communytiet, jeg kan godt lide de menneseker der er der inde for det meste og jeg synes der nogen meget dygtige staffs som er gode til sit arbejde, hvilket også motivere mig en smule mere til at blive staff på Stavox. Jeg kan godt lide at hjælpe folk, det kan være alt fra byggeri til det mundtlige m.m.


Hvordan jeg vil håndtere en RDA case.
Morten er politibetjent og Henning påstår han er blevet rda'et. Jeg tper til Henning og høre hvad han har og sige og vudere derefter om der er grund til at tp til Morten. Da jeg har hørt Hennings påstand som lyder ''Jeg blev arrestet for at køre ind i Morten''  Hvis jeg mangler information bringer jeg både Morten og Henning på et tag hvor de kan få lov til at snakke. Hvis de evt. Bliver enige om at det var en fejltagelse giver jeg Henning hans ting tilbage og tænker og en realistisk straf til Morten.
Hvis situationen er at de ikke bliver enige spørger jeg om Video bevis som jeg derefter kan reagere på det. Hvis ingen af dem har noget video bevis kan jeg desværre ikke gøre noget og sætter dem begge tilbage. Skulle det ske at der er video bevis og jeg kan se at Henning har løjet i case vil jeg give ham op til en uges ban for at spilde staff tid og lyve i case.  

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:
Dette har jeg nævnt lidt rundt omkring på min ansøgning, men vil så vidt det muligt lige her prøve formulere hvad jeg som sådan kan bidrage med til serverens bedste og spillernes bedste.


1. Jeg er en meget stille og rolig person som kan hjælpe mit arbejde som staff under situationer som evt. Er vanskelige.


2. Jeg har tidligere erfaring med håndtering af forskellige situationer jeg kunne ende med at komme ud for hvilket giver mig en ide omkring hvordan jeg skal tage hånd omkring det og give konklusion.


3. Jeg kan godt lide at proppe hårdt arbejde ind som staff og bidrage med en masse ting, som evt. Kan blive nævnt eller i kan læse jeg frem til.

synes det ville være en god ide at gennem læse resten af ansøgning for mere information.


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg har et stort kenskab med ULX, jeg synes det er forholdsvis nemt at bruge. Da jeg har arbejdet med forskellige adminstrator systemer før i tiden, på de servere jeg har vadet staff på. Jeg ved hvad de forskellige commands gør nå jeg bruger dem. Jeg har også set et par episoder af ''Livet som Admin'' Så jeg har et nogenlunde overblik over hvordan jeres Adminstrator system fungere og hvordan det skal bruges. Men det skader ikke at få det reppeteret.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Det synes jeg. Jeg bruger min mic meget til at kommunikere og bruger sjældent chatten til at formulere mig med mindre det er nødvendigt. Dog fortrækker jeg at formulere mig mundtligt  der kan selvfølgelig komme tidspunkter hvor jeg laver stavefejl. Det kan bl.a. Være nå jeg skriver til folk, da jeg er forholdsvis hurtigt til at skrive. Jeg er forholdsvis god til internationalt sprog såsom bl.a. Engelsk osv.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Jeg har som regel tid til at være på dagligt. Kommer på lidt blandet nogen gange før andre gange efter
Mandag: 17:30 - 20/21:15       
Tirsdag: 17:30 - 20/21:15         
Onsdag: 17:30 - 20/21:15
Torsdag: 17:30 - 20/21:15
Fredag: 17:30 - 00/01:00    
Lørdag: 16:00 - 00/01:00
Søndag: 16:00 - 20/21:15

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Ikke lige ummidelbart. Udover jeg er en frisk gut der godt kunne tænke sig at påtage rollen som staff på Stavox, jeg kan godt lide at lave sjov men skal nok prøve at være seriøs samtidig. Det skal også lige siges her tilsidst at jeg heller ikke ligefrem er den bedste til E2. Men det er jo altid noget man kan lære.

 

Håber i nød ansøgning og håber at folk der læste den brød sig om den, håber også at staff holdet vil give mig en chance for at vise hvad jeg kan og/eller bidrage med.
// Donkeh

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

PLUS REP

 

Du er en pisse flink spiller, de gange jeg nu har mødt dig in-game. Du kan i den grad finde ud af dit rp, og har sådan set aldrig set dig i case.

 

Er vild med alt det fyld du har på din ansøgning! 

Jeg er ikke typen der normalt læser hele ansøgninger i gennem, men selvom din er på omkring 1500 ord var det god læsning.

 

Vil mene at du kunne blive en rigtig god staff, da du virker rigtig moden og erfaren med staff arbejde og RP.

 

Held og lykke

 

// OpK

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.