Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Emil Xalat


Xalat

Recommended Posts

Ingame navn: Emil Xalat

SteamID: STEAM_0:1:55975235

IRL fornavn: Emil

Alder: 30-09-1996 (21år)
 
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 
Jeg har arbejdet som staff på en meget gammel garrysmod server, 
ellers har jeg ejet en stor minecraft server med +100 ingange spiller konstant. 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 
Jeg oplever tidt at der er pres på staff gruppen, så jeg ville derfor tilbyde min hjælp når der er pres på. 
jeg syntes også det kunne være fedt at være et del af et team, hvor der altid er gang i den med fis og ballade samt sjov humor i luften. 
jeg er nok typen der i nogle tilfælle ville være ret hård og i andre situationer den mere milde person, 
da jeg også skilner mellem hvor moden og gammel vedkommene ofte er, 
alderen har jo også tit noget at sige om hvordan man skal takle en situation :-D.
Jeg syntes selv jeg er god til at skabe et stort overblik over divs. situationer samt ofte løse dem, så derfor syntes jeg at jeg er en kvalificeret ansøger.   

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 
Jeg er en smule kenskab til ULX, men det tager jo heller ikke lang tid at sætte sig ind i igen. Grunden til at jeg skriver at jeg har en smule kenskab til det er, at jeg har være staff på andre server, 
men det er et stykke tid siden, så det nok ikke alt jeg kan huske.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Jeg bruger næsten altid min mic, men skulle det blive nødvendigt skriver jeg jo selvfølgelig også, 
jeg syntes da selv jeg er god til at fomulere mig :-D.
   
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 
De fleste hverdage fra klokken 15:30-22
Weekendten svinger meget. men det meste af tiden (forhåbentlig)XD.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.